شناسهٔ خبر: 54981374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان گنبدکاوس:

مشکلات مجتمع مهر گنبدکاووس تا سه ماه آینده حل می‌شود

گنبدکاووس- ایرنا- دادستان گنبدکاووس گفت: مشکل سیستم فاضلاب و خدمات شهری مجتمع مسکن مهر کاج این شهر تا سه ماه آینده برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از دادگستری گلستان، در پی دستور ویژه رییس کل دادگستری گلستان برای حل مشکل اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس، امروز به دعوت دادستان این شهرستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و شهردار گنبد از این مجتمع بازدید و نشست مرتبط را برگزار کردند.

دادستان عمومی و انقلاب گنبد کاووس گفت: نشست امروز ۲ مصوبه مهم داشت که اجرای آن بخشی از مهمترین مشکلات چندین ساله اهالی این مجتمع را حل می‌کند.

حسینعلی ایزد افزود: در قالب تفاهم نامه، اداره راه شهرسازی استان مکلف شد ظرف یک هفته اداره خدمات شهری این مجتمع را به شهرداری گنبد منتقل کند.

وی اظهارداشت: با این اقدام، مسایل مهمی مانند فضاسازی، ایجاد مبلمان شهری و جمع آوری زباله که مهمترین مشکلات اهالی بود و همیشه دستگاه‌های مختلف برای رفع آن به سایر دستگاه‌ها حواله می‌دادند حل می‌شود.

دادستان گنبدکاووس دومین مصوبه مهم امروز را تکمیل پروژه جمع آوری فاضلاب این مجتمع عنوان کرد و افزود: اداره راه و شهرسازی قول داد ظرف مدت سه ماه پروژه جمع آوری فاضلاب این مجتمع را تکمیل کند .

 رییس کل دادگستری گلستان ۲ هفته پیش بلافاصله پس از معرفی دادستان جدید گنبد به درخواست مردم برای بررسی مشکلات مسکن مهر کاج به این مجتمع رفت و به دادستان این شهر ماموریت داد در نخستین ماموریت کاری خود حل مشکلات سه هزار ساکن مجتمع مسکن مهر کاج را پیگیری و حل مشکلات را از دستگاه های متولی مطالبه کند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما