شناسهٔ خبر: 54981161 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبرنامه

صاحب‌خبر -

کناره گیری سید صادق خرازی از حزب ندای ایرانیان
دبیرکل حزب ندای ایرانیان با انتشار نامه‌ای از استعفای خود خبر داد.به گزارش فارس، صادق خرازی از حزب ندای ایرانیان استعفا داد و در نامه‌ای نوشت: اکنون در این مسیر از زندگی‌ام از یکایک شما خداحافظی می‌کنم و تک‌تک اعضای محترم حزب را به خدای حکیم دانا، پروردگار خبیر و بصیر و توانا می‌سپارم. مطمئن هستم با اخلاص و عمل صالح آینده‌ای درخشان پیش روی شما قرار می‌گیرد. در این لحظه فراق فقط از امید گفته و به امید معتقدم و فضیلت انسان را در پایبندی به اخلاق و نیکویی و مردم‌گرایی می‌دانم. در تحولات آینده موفقیت و عزت و سربلندی برای حزب و اعضای آن آرزو دارم.

مسئول رسیدگی قضایی به پرونده «شخص قاضی» است
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئول رسیدگی قضایی به پرونده "شخص قاضی" است و "ضابط" باید در کنار قاضی قرار گیرد، گفت: شناخت مقام قضایی از ضابط و ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی و کاری او موضوع بسیار حائز اهمیتی است و این شناخت به مرور زمان حاصل می‌شود.محسنی اژه‌ای در ادامه بیان داشت: شناخت مقام قضایی از ضابط و ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی و کاری او موضوع بسیار حائز اهمیتی است و این شناخت به مرور زمان حاصل می‌شود.

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به نظرسنجی روزنامه دولت: لابد ۲۰۰ درصد مردم از گرانی‌ها کیف می‌کنند
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روایت روزنامه دولت از نتایج یک نظرسنجی در خرداد ۱۴۰۱. به نوشته روزنامه ایران در این نظرسنجی مشخص شده ۶۹ درصد مردم ایران از زندگی لذت می‌برند، ۵۲ درصد از مردم مقصر مشکلات را دولت قبل می‌دانند و ۷۵ درصد مردم در زندگی احساس آسایش می‌کنند!لابد طبق همین نظرسنجی، ۲۰۰ درصد مردم هم می‌گویند چه کیفی دارد این گرانی بی‌سابقه که تازگی‌ها نصیب ما شده!

کیهان:وضع امنیتی شیعیان افغانستان در دوره طالبان بهتر شده است
روزنامه کیهان درمورد روابط ایران و افغانستان در یک سال گذشته پس از قدرت گرفتن طالبان نوشت: در این یک سال رفت و آمدهای زیادی بین دو دولت صورت گرفته و در عمل هم ثمراتی را در پی داشته است. از نظر همکاری‌های فی‌مابین در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم و وضع امنیتی مردم افغانستان از جمله وضع امنیتی شیعیان بهبود قابل ملاحظه‌ای داشته است؛ هر چند هنوز مشکلات وجود دارند و همکاری‌های بیشتر دو طرف را طلب می‌نماید. ما البته بحث شیعه و سنی نداریم؛ برادران اهل سنت در این کشور همواره مورد حمایت جمهوری اسلامی بوده‌اند.

علی باقری کنی: اسرائیل حتی نمی‌تواند خواب حمله به ایران را ببیند
 علی باقری در گفت‌وگویی، در پاسخ به سوالی در ارتباط با برخی از تهدیدات مقامات رژیم صهیونسیتی علیه ایران گفت: :صهیونیست ها ،حتی خواب حمله به ایران را نمی توانند ببینند.وی تصریح کرد: اگر یک موقع هم خواب حمله به ایران را ببینند ، یقین بدانند که از آن خواب بیدار نخواهند شد .

اردوغان ۲۸ تیر به ایران سفر می‌کند
نشریه ترکیه‌ای «حریت» اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» بعد از تعطیلات عید قربان، در ۱۹ ژوئیه در سفر رسمی و یک روزه به تهران سفر می‌کند.این نشریه افزوده است که اردوغان در این سفر با همتای ایرانی خود دیدار و تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه را بررسی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما