شناسهٔ خبر: 54980944 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

انواع راه های درآمد دلاری

در ایران، ما هر روز با تورم و افزایش مداوم قیمت دلار دست و پنجه نرم می‌کنیم. باتوجه‌به اوضاع اقتصادی نابسامان و کافی نبودن درآمد ریالی برای گذراندن امورات زندگی، با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری آنا،چگونه می‌توانیم شرایط را برای خود کمی آسان‌تر کنیم؟ یکی از بهترین روش‌ها این است که به دنبال کاری باشیم که بتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم. خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانیم در کشور خودمان درآمد دلاری داشته باشیم و زندگی ایده‌آل خود را خلق کنیم. در این مقاله تصمیم داریم چند روش عالی برای کسب درآمد دلاری را معرفی کنیم. البته این روش‌ها خیلی سریع ما را پول‌دار نمی‌کنند و برای رسیدن به اهداف و آرزوهایی که در سر داریم باید پشتکار و تلاش زیادی را داشته باشیم. چنانچه شما هم به درآمد دلاری فکر می‌کنید و می‌خواهید در برابر طوفان‌های تورم خو را بیمه کنید، با ما همراه شوید.

منظور از کسب درآمد دلاری چیست؟

واحد پولی کشور ما ریال است و تمامی کارهای که انجام می‌دهیم بر اساس ریال و تومان محاسبه می‌شود. اگر در کشور تورمی وجود نداشت، منطقی بود که به درآمد دلاری فکر نکنیم. متأسفانه میزان تورم در کشور ما بالا است و باعث شده پول ملی ما روزبه‌روز ارزش خودش را از دست بدهد. قیمت دلار هر روز بیشتر می‌شود و بهتر است به دنبال کاری باشیم که بتوانیم حقوق خود را به دلار دریافت کنیم. منظور از درآمد دلاری یعنی کسب‌وکاری داشته باشیم که نخواهیم حقوق خود را به ریال دریافت کنیم،بلکه با کشورهای خارجی همکاری کنیم که درآمد خود را به‌صورت دلار دریافت کنیم. برای مثال، اگر در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنیم، می‌توانیم با پیوستن به این بازار مالی بین المللی سود معاملات خود را به دلار دریافت ‌کنیم. سپس این دلارها را به صرافی منتقل کنیم و به ریال تبدیل کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این مورد کلیک کنید.

چگونه می‌توانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد. اکثر این روش‌ها نیاز به فهم و درک زبان انگلیسی دارند و برخی نیز اگر کمی هم انگلیسی بلد باشیم می‌توانیم کار خود را راه بیاندازیم. در ادامه برخی از این روش‌ها را معرفی می‌کنیم. بر اساس توانایی و تخصص خود می‌توانیم یک یا چند مورد از این روش‌ها را برای کسب درآمد دلاری انتخاب کنیم.

تولید محتوا در یوتیوب

آموزش کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب بسیار راحت است و نیاز به سرمایه اولیه ندارد. می‌توانیم با تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در یوتیوب به درآمد دلاری برسیم. در ابتدا باید کانال یوتیوب خود را بسازیم و 1000 کاربر را در یوتیوب مجاب کنیم که کانال ما را سابسکرایب کنند سپس در طی 12 ماه باید مجموع زمان پخش ویدئوهای خود را به 4000 ساعت برسانیم. اگر این دو شرط را اجرا کنیم می‌توانیم از یوتیوب کسب درآمد کنیم. برای فعالین در این شبکه اجتماعی نیازی نیست که زبان انگلیسی قوی داشته باشیم و می‌توانیم کلیپ‌هایی به زبان فارسی درست کنیم. چنانچه بتوانیم محتوای انگلیسی تولید کنیم، بدون شک مخاطبان زیادی به سمت کانال ما جذب خواهند شد.

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال

 انواع راه های درآمد دلاری

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری که بازدهی بالایی دارد، معاملات ارزهای دیجیتال است. دنیای کریپتوکارنسی در عصر جدید یکی از پدیده‌های شگفت‌انگیزی است که دنیا را فراگرفته است و هر روز با یک پروژه شدید ما را حیرت‌زده می‌کند. چنانچه می‌خواهیم یک درآمد دلاری برای خود دست‌وپا کنیم و به بازارهای مالی علاقه‌مند هستیم بهتر است آموزش معاملات ارزهای دیجیتال را شروع کنیم. در ابتدا می‌توانیم به‌عنوان یک شغل پاره‌وقت به آن نگاه کنیم. یعنی مقداری ارز دیجیتال که پتانسیل رشد دارند را بخریم و منتظر بمانیم تا به‌اندازه کافی رشد کند سپس با فروش آنها سود خود را دریافت کنیم.

البته یک روش دیگر نیز وجود دارد که از طریق ارزهای دیجیتال می‌توانیم کسب درآمد کنیم و آن ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال است. این روش به سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد و باید دستگاه‌های مخصوص استخراج ارز دیجیتال را خریداری کنیم و هر ماه مبلغ زیادی را برای قبض برق بپردازیم.

گوگل ادسنس

گوگل به‌عنوان غول جست‌وجوی دنیا، بزرگ‌ترین شرکت تبلیغاتی جهان را در تبلیغات آنلاین ایجاد کرده است. در حال حاضر گوگل تبلیغات بنری سایت‌ها را در دست دارد و اگر ما یک سایت با تعداد بازدید بالایی داریم می‌توانیم با گوگل همکاری کنیم. با استفاده از این روش می‌توانیم جایگاه بنر و تبلیغ خود را در اختیار گوگل قرار دهیم تا برای ما به فروش برساند و در نهایت با کسر سهم خود، سهم ما را به دلار از طریق سایت ادسنس واریز می‌کند. گوگل ادسنس یکی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین در سراسر جهان است. ایرانیانی که دارای سایت‌های غیرفارسی زبان هستند با تولید محتوای جذاب می‌توانند مخاطب جذب کنند و برای فروش و بازاریابی از ظرفیت گوگل استفاده کنند.

همکاری با سایت های فریلنسری

همکاری با سایت‌های فریلنسری خارجی یکی دیگر از روش‌هایی است که به ما کمک می‌کند که درآمد دلاری مطلوبی را داشته باشیم. در این روش رقابت‌های زیادی وجود دارد و باید قیمت مناسبی را ارائه دهیم تا سایت‌ها با ما همکاری کنند. داشتن یک رزومه عالی و قوی در پیداکردن کار مناسب خیلی کمک‌کننده است. کارفرمایان خارجی به دنبال رزومه‌های قوی هستند. فریلنسری مهارت‌های مختلفی را شامل می‌شود بنابراین هر مهارتی که داریم باید توانایی و دانش خود را بالا ببریم.

فروش دوره های آموزشی

اگر در رشته‌ای خاص تخصص داریم و از مهارت تدریس نیز برخوردار هستیم، می‌توانیم دوره‌های آموزشی خود را تهیه کنیم و از فروش آنها در سایت‌های خارجی کسب درآمد دلاری داشته باشیم. اگر زبان انگلیسی قوی داشته باشیم می‌توانیم این دوره‌ها برای کاربران سراسر دنیا آماده کنیم. چنانچه در زبان انگلیسی تسلط نداریم، می‌توانیم این دوره‌ها را به زبان فارسی و برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا آماده کنیم. برای فروش دوره‌های خود می‌توانیم از سایت‌های مانند " udemy" استفاده کنیم.

فروش کتاب الکترونیکی در وب‌سایت آمازون

یکی از راه‌هایی که با اطمینان می‌توانیم به درآمد دلاری برسیم، فروش اطلاعات و آموزش است. فقط کافیست یکبار وقت بگذاریم و یک کتاب الکترونیکی بنویسیم. در سایت آمازون کتاب خود را بفروشیم. برای این کار هم نیاز نیست به زبان انگلیسی مسلط باشیم و می‌توانیم این کتاب را به زبان فارسی بنویسیم و در سایت بفروشیم. ایرانیان خارج از کشور، خریدار این کتاب‌ها خواهند بود ولی اگر می‌خواهیم درآمد بالایی داشته باشیم، باید روی کتاب الکترونیکی به زبان انگلیسی هم کار کنیم.

طراحی سایت برای سایت های خارجی

همکاری با کسب‌وکارهای خارجی در زمینه طراحی سایت یکی دیگر از روش‌های مؤثر برای درآمد دلاری است. اگر بتوانیم در زمینه طراحی سایت انگلیسی به تخصص کافی برسیم و رزومه عالی را جمع‌آوری کنیم، می‌توانیم مدیران خارجی را متقاعد کنیم که طراحی و به‌روزرسانی سایت خودشان را به ما بسپارند. از این راه می‌توانیم درآمد خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

طراحی گرافیک

گرافیست‌ها نیز فرصت‌های بی‌نظیری برای کسب درآمد دلاری و سایر ارزهای بین‌المللی را دارند. با طراحی بنرها، قالب سایت و لوگو می‌توانیم به درآمد عالی برسیم. طراحی گرافیک در تولید محتوا و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نقش جدی و مهمی دارد. بنابراین اگر در این زمینه تخصصی داریم بهتر است دست‌به‌کار شویم و کسب درآمد دلاری خود را شروع کنیم.

فروش عکس به پلتفرم های خارجی

 انواع راه های درآمد دلاری

عکاس‌هایی که در حرفه خود آموزش دیده‌اند و استعداد و خلاقیت لازم را دارند، می‌توانند بهترین عکس‌های خود را به سایت‌های مختلفی که در زمینه فروش عکس کار می‌کنند، بفروشند. وب‌سایت (shutterstock) یکی از پلتفرم‌های معتبری است که می‌توانیم عکس‌های خود را به آن بفروشید و به درآمد برسید. سایت‌های زیادی هستند که در این زمینه کار می‌کنند و با یک سرچ ساده می‌توانیم آنها را پیدا کنیم.

بازاریابی وابسته برای آمازون

بازاریابی وابسته یا افیلینگ مارکتینگ یکی از روش‌های پرسود درآمد دلاری است و همه افراد می‌توانند در این زمینه کار کند و پول خوبی را کسب کنند. آمازون یکی از وب‌سایت‌هایی است که به‌شدت مشتاق همکاری در زمینه بازاریابی وابسته با افراد و شرکت‌ها است. این فروشگاه اینترنتی هم اکنون فروش چشم‌گیری در سراسر جهان دارد و در این زمینه با افراد زیادی همکاری می‌کند. در نهایت بخشی از سود فروش خود را به آنها می‌دهد. در حال حاضر می‌توانیم با آمازون همکاری کنیم و درآمد خود را به‌صورت پورسانت دریافت کنیم.

تماشای فیلم های تبلیغاتی

شاید کمی عجیب باشد، اما با تماشای فیلم‌های تبلیغاتی هم می‌توانیم به درآمد دلاری برسیم. برخی از سایت‌ها وجود دارند که در این زمینه کار می‌کنند و می‌توانیم در ازای وقتی که برای تماشای فیلم‌ها می‌گذاریم، درآمد دلاری داشته باشیم. مزیت تماشای فیلم تبلیغاتی این است که به هیچ تخصصی نیاز نداریم و حتی نیاز نیست به زبان انگلیسی مسلط باشیم. اگر وقت اضافی داریم، می‌توانیم از این روش به درآمد دلاری برسیم.

جمع‌بندی نهایی

در این نوشتار به معرفی برخی از راه‌های کسب درآمد دلاری پرداختیم. بر اساس تخصص و حرفه‌ای که داریم می‌توانیم با استفاده از این روش‌ها به درآمد دلاری برسیم. برخی از افراد تصور می‌کنند داشتن درآمد دلاری یک کار پیچیده است و برای خود دست‌نیافتنی می‌دانند. تنها کافیست علایق و استعدادهای خود را کشف کنیم و در آن متخصص شویم و گام بعدی خود را برای کسب درآمد دلار برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما