شناسهٔ خبر: 54980513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مربی تیم ملی والیبال:

باید مقابل ایتالیا نمایش خوبی داشته باشیم

ایرنا

مربی تیم ملی والیبال با بیان این‌که مسابقه با ایتالیا برای ایران بسیار مهم است، گفت: با برنامه‌ریزی خاص، می‌خواهیم نمایش خوبی مقابل صدرنشین جدول داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علیرضا طلوع‌کیان قبل از بازی با ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: زایتسف که هفته اول و دوم نبود، این هفته به تیم ایتالیا اضافه شده، او بازیکن باتجربه ای است. اسم سه بازیکن در بولتن مسابقات هست که بالای ۱۰۰ بازی ملی دارند، اما زایتسف ۲۰۰ بازی ملی دارد که تجربه ملی‌اش را می‌رساند.

وی ادامه داد: درست است که جیانلی جوان است اما تعداد بازی‌های ملی‌اش بالای ۱۰۰ مسابقه است. تیم ایتالیا با عملکرد خیلی خوب لهستان را شکست داده و ایران دومین تیمی است که لهستان را از پیش رو برداشته است.

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان‌ این‌که ایتالیا تیم با برنامه و با سیستم و فنی است و هدایت آن را یک مربی خوب برعهده دارد، تصریح کرد: تمرکز ایتالیایی‌ها روی دفاع روی تور است و سرویس و پاسورهای خیلی خوبی دارد. جیانلی و اسبرتولی در ساید اوت تبحر دارند و تیم ایتالیا در سرویس‌های تبدیل موجی به پرشی و برعکس مهارت دارد. تیم ایران هم برنامه ریزی خاص خود را دارد و باید جلوی ایتالیا بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم .

وی افزود: اگر ایران به عنوان تیم هشتم به مرحله نهایی صعود کند در مرحله یک چهارم نهایی دوباره با ایتالیا در بولونیا روبرو خواهد شد، چرا که ایتالیا تیم اول جدول است و با تیم هشتم بازی دارد و به همین دلیل بازی با ایتالیا برای ایران خیلی مهم است. بچه ها تجربه خوبی به‌دست آورند و باید با دفاع مستحکم بتوانیم توپ هایمان را در حمله تبدیل به امتیاز کنیم. همه تلاشمان را می کنیم، چیزی هم کم نداریم. بتوانیم مثل دوره های قبل اروپایی ها را شکست دهیم، فکر می کنم اتفاق خوبی برای والیبال ایران می افتد.

دستیار بهروز عطایی درباره مصدومان تیم ملی هم گفت: نظر نهایی را همیشه پزشک صبح روز مسابقه می‌دهد. مهدی جلوه در بازی با لهستان مچ پایش پیچید و به خاطر درد از بازی خارج شد، اما شریفی مورد خاصی ندارد، تنها صبح بازی با لهستان کمی افت فشار داشت، حتی برای بازی مشکلی نداشت و آماده بود. اما نظر نهایی درباره جلوه را پزشک تیم می‌دهد. هنوز معلوم نیست که به بازی می رسد یا نه. او حتی در تمرین روز گذشته وزنه زد.

وی وضعیت بازیکنان ملی پوش را خوب توصیف کرد و گفت: بچه ها بعداز ۸ بازی در هفته اول و دوم لیگ ملت ها، کم کم به خودباوری رسیدند، مشکل این بود که تبم ایران در بازی با اروپایی ها برد نداشت، نه هفته اول مقابل هلند و نه هفته دوم مقابل بلغارستان، بنابراین شکست لهستان در این هفته اتفاق خوبی بود. فکر می کنم برای اولین بار لهستان را در خاک خودش شکست دادیم. من هرچه چک کردم و حتی پرسیدم ندیدم که بردهای قبلی در خاک لهستان باشد، در آمریکا، ارومیه و آزادی و ایتالیا برده‌ بودیم اما در لهستان نه.

گفتنی است این بازی امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز خواهد شد.

نظر شما