شناسهٔ خبر: 54979956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

فروزنده در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری:

نمایشگاه افق پیش روی پایتخت را ترسیم کرد

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری توانست افق پیش روی تهران را نشان دهد.

صاحب‌خبر -

لطف الله فروزنده در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری یک رویداد فرهنگی متنوع و گسترده است و این مساله نشان می دهد در مدیریت شهری ماموریت های مختلفی در حوزه های مختلف در حال انجام است.

وی  با بیان اینکه تیم جوان مدیریت شهری با ابتکار عمل توانست نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری را اجرا کند، افزود: به هر غرفه ای که وارد می شویم بااینکه ظرفیت کمی دراختیار سازمان و معاونت های مختلف قرار داده شده است اما انبوهی از کارها و تلاش ها به معرض نمایش گذاشته شده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد:  دو بخش مهم در این نمایشگاه وجود دارد، نخست کارهای انجام شده که در 9 ماهه گذشته انجام شده است و دوم افقی که در پیش روی شهر تهران است.

وی با اشاره به اینکه نشاط و امید در شهروندان با بازدید از این نمایشگاه ایجاد می شود، بیان کرد: نزدیک به 60 پروژه کلان در این دوره مدیریت شهری تعریف شده است و افق جدیدی را برای شهر تهران متصور شده ایم، این در حالی است که نشان دادن توانمندی های شهرداری تهران باعث جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای همکاری و مشارکت با شهرداری تهران می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما