شناسهٔ خبر: 54979918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون شهردار اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه تقاطع شهدای ورزشکار

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در صورت رفع معارضات جهت جابه‌جایی فاضلاب تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورزراد در حاشیه بازدید حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان برخوار، شهردار دولت‌آباد و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار در راستای هماهنگی، رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه، اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار در تاریخ ششم اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور مسئولان آغاز شد که با توجه به تأسیسات موجود در محدوده این پروژه، فعالیت پیمانکار در ابتدای کار بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: در مراحل نخست آغاز عملیات احداث پروژه شهدای ورزشکار، با همکاری شرکت‌های تاسیساتی از جمله برق و مخابرات، دکل‌های برق توسط شرکت برق منطقه‌ای و کابل‌های فیبر نوری توسط مخابرات جابه‌جا شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از معضلات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار، لوله‌های فاضلاب با قطر ۱۶۰۰ است که این لوله‌ها با لوله گاز ۱۲ اینچ معارض است، لذا عوامل شرکت گاز این لوله ۱۲ اینچی و یک لوله هشت اینچی را جابه‌جا کردند.

وی تصریح کرد: می‌طلبد همچون دیگر پروژه‌ها در پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار نیز شرکت آب و فاضلاب برای جابه‌جایی تأسیسات مربوطه همچون لوله فاضلاب ۱۶۰۰ و لوله‌های ۴۰۰ و ۲۵۰ آب اقدام کند تا بتوانیم این پروژه را طبق برنامه‌ریزی انجام شده به بهره‌برداری برسانیم.

کشاورزراد اضافه کرد: هزینه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار حدود ۶۵ میلیارد تومان و هزینه جابه‌جایی تأسیسات نیز ۴۰ میلیارد تومان است که امیدواریم این تأسیسات در زمان مورد نظر جابه‌جا شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۶۰ نفر از نیروهای پیمانکار آب و فاضلاب در حال فعالیت برای جابه‌جایی تأسیسات هستند، تصریح کرد: حدود ۷۰ نفر از نیروهای پیمانکار اجرای پروژه نیز در حال فعالیت‌های خرد همچون پیاده‌روسازی اطراف و بتن‌ریزی پروژه هستند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار ۶۵ درصد پیشرفت داشته است، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در صورت رفع معارضات جهت جابه‌جایی فاضلاب تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

نظر شما