شناسهٔ خبر: 54979536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزمون: فرصتی برای آماده سازی تیم نبود/ به همه دختران توجه کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اعضای تیم جوان هستند و فرصتی نداشتیم که بچه ها را آماده کنیم.

صاحب‌خبر -

مریم آزمون در نشست خبری پیش از مسابقات کافا گفت:  تیم ایران در این دوره از مسابقات خیلی جوان است و تصمیم گرفتیم که جوانگرایی کنیم. بدنه تیم از همان تیم جوانانی است که در مسابقات کافا قهرمان شدند و تعدادی هم بازیکن با تجربه داریم. فرصت زیادی برای آماده سازی نداشتیم، چون لیگ برتر فوتبال در حال انجام شدن بود و باید منتظر می‌شدیم تا تمام شود. در مجموع ۸ روز بازیکنان را در اختیار داشتیم و امیدوارم این دوره از مسابقات تجربه خوبی برای ما باشد.

انتخاب اعضای تیم ملی از شهر های مختلف

آزمون گفت: تیم ملی رویش متعلق به همه شهر‌ها است.۱۲ تیم در لیگ برتر داریم که از هر شهری در این تیم‌ها بازیکن هست. ما همه این دختران رو می‌بینیم و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم.

آزمون تصریح کرد: شرایط کرونا برای همه بوده و در این مدت سعی کردیم لیگ را تعطیل نکنیم و مسابقات را برگزار کنیم. شرایط سختی بود که باید از همه تست گرفته می‌شد. برای مسابقات تماشاگر نداریم. یکسری قوانین در نظر گرفتیم که در کر‌ونا فوتبال را تعطیل نکنیم.

فراز و نشیب های تیم ملی فوتبال تاجیکستان

وی در مورد تیم بانوان تاجیکستان هم گفت: این تیم همیشه سختکوش بوده و بازیکنان خوبی داشته است، اما نمی‌دانم چرا فراز و نشیب دارند. گاهی یک نیمه مقابل ما مساوی می‌کنند، اما در نیمه دوم چند گل دریافت می‌کنند. این تیم همیشه مقام سومی را بدست می‌آورد، اما سال پیش در رده جوانان همین را هم بدست نیاورد. فکر می‌کنم فدراسیون تاجیکستان باید اهمیت بیشتری به فوتبال بانوان بدهد. به مربیان باید زمان داد. خود من اگر زمان بیشتری داشتم با همین جوانان تیم خوبی را آماده می‌کردم. مربیان به زمان و امکانات نیاز دارند. بازیکنان تاجیکستانی به فوتبال ایران نزدیک هستند و مطمئنا می‌توانند موفق شوند.

بیشتر بخوانید

 

نظر شما