شناسهٔ خبر: 54979180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

طرح های ادبی کانون پرورش فکری درگزین در سطح استان همدان و حتی فراتر از آن بی‌نظیر است.

بهناز ضرابی زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری در جمع اعضای کارگاه گلستان خوانی مرکز فرهنگی هنری قروه ی درگزین حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ بهناز ضرابی زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حاشیه ی بازدید از مرکز فرهنگی هنری قروه ی درگزین و پیگیری  پروژه ی تجهیز سالن سینمای این مرکز در جمع صمیمی اعضای فعال و کتابخوان کارگاه گلستان خوانی حضور یافت و با اعضای نوجوان به گفت و گو نشست.


  کارگاه گلستان خوانی با عنوان « پندانه» یکی از طرح های شاخص مرکز قروه ی درگزین است که از سال ۹۹ تا امروز  هر هفته با حضور اعضای علاقه مند به کتابخوانی و ادبیات کهن ایران برگزار می شود.
در این دیدار سیما نوروزی سپیده مربی و طراح این کارگاه درباره ی چگونگی برگزاری این طرح و مباحث و فعالیت‌هایی که علاوه بر گلستان خوانی در این کارگاه انجام می شود توضیحات جامعی را به مدیر کل کانون پرورش فکری استان ارائه نمود.
ضرابی زاده پس از آشنایی با طرح پندانه ضمن ابراز خشنودی از اجرای این برنامه در سطح کانون استان همدان اذعان داشت؛ این برنامه در نوع خود بی نظیر  و  بسیار ارزشمند است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مربی فرهنگی این کارگاه به خاطر اجرای این طرح به نوجوانان گفت؛ از فرصتی که در این کارگاه توسط مربیان اهل ادب ایجاد شده نهایت استفاده را  ببرید و اندوخته های ادبی خود را با مطالعه، بحث و گفت و گو، افزایش دهید و یقین داشته باشید که این اندوخته ها سرمایه های فکری و ارزشمند شما خواهد بود و برای پیشرفت های اجتماعی و حتی شغلی شما در آینده ثمر بخش و کارگشا خواهد بود.
وی همچنین از وجود مربیان فرهنگی و ادبی توانمندی که در مرکز قروه ی درگزین طی این سالها حضور موثر داشته اند تقدیر کرد و ‌دو  برنامه ی قصه گویی « هزار و یک شب» و گلستان خوانی « پندانه» را از برنامه های شاخصی دانست که در سطح کانون کشور بی نظیر است و  در کانون استان همدان و شهرستان درگزین به شکل برنامه ریزی شده و مدون و مرتب در حال اجراست و این مایه ی خوشحالی و افتخار ماست. 
در  ادامه وی از مربیان کانون درگزین خواست تا دامنه ی این طرح را با اجرای پویش کتابخوانی گسترش دهند تا تعداد اعضای بیشتری در چرخه ی کتابخوانی و مطالعه قرار گیرند.

نظر شما