شناسهٔ خبر: 54979154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار نقدی:

سو مدیریت، تحریم‌ها، دشمنی‌ها و توطئه‌ها عامل گرانی است

موج نیوز

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سو مدیریت، تحریم‌ها، دشمنی‌ها و توطئه‌ها عامل گرانی است و راه حل آن نیز عمل به سخنان رهبری یعنی تبدیل ایمان مردم به عمل صالح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی و نکوداشت یاد ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت گفت: شهدا الگو تمام و کمال انسان برای رسیدن به کمال هستند.

وی اظهار کرد: شهیدان با برخورداری از صفات متضاد اما متعالی مانند شجاعت و تواضع، دانش و آگاهی اجتماعی و سیاسی و اطاعت محض از رهبری شخصیتی بی نظیر داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه شهید انصاری در خط مقدم مبارزه با گروهک‌های تروریستی بود، افزود: خاطرات شهدا جلوه‌ای از سبک مدیریتی اسلامی است و اگر این روحیات در وجود ما زنده شود تمام مشکلات حل می‌شود.

مردمی بودن بهترین جلوه شهدا است

وی بهترین جلوه شهیدان را مردمی بودن دانست و تصریح کرد: مدل حکومت اسلامی به گونه‌ای است که همه مردم در اداره کشور سهیم هستند و زمامداران نیز با بهره گیری از ظرفیت‌های ملی جامعه را به سمت پیشرفت و کمال سوق می‌دهند.

سردار نقدی با بیان اینکه امام (ره) استاد بی نظیر استفاده از ایمان مردم برای تولید عمل صالح بود، افزود: امام دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را با اتکا به مردم اداره کردند و موفق شدند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید انصاری گفت: روزی که کمونیست‌ها در خیابان تختی رشت تجمع کردند، شهید انصاری در رادیو خطاب به مردم اعلام کرد که به صحنه بیایند و از انقلاب دفاع کنند و عصر آن روز ۱۵ برابر جمعیت کمونیست‌ها، مردم با سلاح‌هایی که در دست داشتند به خیابان آمدند و کسی جرأت اعتراض نداشت.

سردار نقدی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب حاصل حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف دفاع است، بیان کرد: راه حل مشکلات امروز درس گرفتن از محضر شهدا است.

نابسامانی‌ها امروز نباید پای انقلاب نوشته شود

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه نباید گرانی‌ها را مربوط به انقلاب دانست عنوان کرد: انقلاب ما در برابر ابر قدرت‌ها ایستادگی کرد و نباید نابسامانی‌های امروز را به پای انقلاب گذاشت.

سردار نقدی اضافه کرد: سو مدیریت، تحریم‌ها، دشمنی‌ها و توطئه‌ها عامل گرانی است و راه حل آن نیز عمل به سخنان رهبری یعنی تبدیل ایمان مردم به عمل صالح است.

وی با تاکید بر اینکه گیلان با برخورداری از زمین، آب و هوای خوب نباید بیکار داشته باشد، ادامه داد: جوانان گیلانی باید برای ارتقای تولید حرکت کنند و تنها منتظر استخدام دولتی نباشند و مسئولان نیز بدانند راه علاج مشکلات تولید است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه برای احیای تولید در کشور باید ضوابط سختگیرانه و استانداردهای بی مورد و بی جهت را کنار گذاشت، افزود: دانشجویان پایان نامه‌های خود را در راستای حل مشکلات و کاهش واردات قرار دهند.

نظر شما