شناسهٔ خبر: 54978899 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

«سلام فرمانده» در بیروت؛ از اشک‌های دختر شهید تا تصاویر حاج قاسم

پس از حضور هزاران نفری در مراسم همخوانی نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» در پایتخت لبنان، کاربران فضای مجازی تصاویری از حواشی زیبای این تجمع بزرگ منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، هزاران نفر از مردم لبنان به‌ویژه کودکان این کشور، عصر روز چهارشنبه، در میدان عاشورای ضاحیه جنوبی بیروت به همخوانی نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» پرداختند.

کاربران لبنانی تصاویری از حواشی زیبای این مراسم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

 

 

«سلام فرمانده» در بیروت؛ از اشک‌های دختر شهید تا تصاویر حاج قاسم

 

این سرود توسط انجمن پیشاهنگی امام مهدی (عج) به عنوان نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده در کشور لبنان تولید شده است.

 

 

 

 یکی از این ویدئوها که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، مصاحبه دختر یکی از شهدای لبنانی با خبرنگار شبکه «المنار» بود که چشمان اشک‌آلود و بغض او اجازه تکمیل این گفت‌وگو را نداد.

خبرنگار المنار با اشاره به اینکه با دختر یکی از شهدای لبنانی مصاحبه می‌کند، از او می‌پرسد: « به امام زمان دوست داری چی بگی؟» که او در پاسخ می‌گوید: «می‌خوام ظهورش سریع‌تر اتفاق بیفته و بابام باهاش بیاد چون من خیلی دلم براش تنگ شده...»

 

 

 

از دیگر حواشی این مراسم باشکوه حضور کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص از جمله کودکان مبتلا به سندروم داون در این گردهمایی بزرگ بود.

 

 

 

 

 

 

در دستان شرکت‌کنندگان در این مراسم، در کنار تصاویر شهدای لبنانی، تصویر حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد.

 

 

 

 

کاربران لبنانی همچنین تصاویری از کوچکترین عاشقان امام زمانی (عج) منتشر کردند که همراه پدران و مادران خود به این مراسم آماده بودند.

 

حضور هزاران نفری مردم لبنان در مراسم

 


حضور جانبازان لبنانی در مراسم

 

منبع: فارس

 

برچسب‌ها:

نظر شما