شناسهٔ خبر: 54978739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

اوجاقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری مطرح کرد؛

طرح نظرات و پیشنهادات شهروندان در حوزه مسائل شهری با برگزاری نمایشگاه

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: این نمایشگاه توانست مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر را با شهروندان در ارتباط قرار دهد تا شهروندان به صورت مستقیم با بخش تخصصی مدیریت شهری روبه‌رو شده و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

صاحب‌خبر -

حسین اوجاقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای شهرداری تهران و شهرهای خواهرخوانده به خوبی به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهایی انسجام خوبی را بین اجزای شهرداری تهران ایجاد می کند، افزود: نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری تهران یک نمایشگاه تخصصی است که توانست مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر را با شهروندان در ارتباط قرار دهد تا شهروندان به صورت مستقیم با بخش تخصصی مدیریت شهری روبه‌رو شده و خواسته های خود را مطرح کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در حوزه ورزش همگانی ادامه داد: هدف سازمان ورزش این است که حال خوبی را برای مردم ایجاد کند. اعتقاد داریم در ورزش شهروندی خود ورزش هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به هدف اصلی است.

وی بیان کرد: سازمان ورزش با تاکید بر بنیاد خانواده ورزش هایی که با محوریت خانواده انجام شده و باعث ایجاد انسجام بین اعضای خانواده می شود را سرلوحه کار خود قرار داده است.

اوجاقی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های سازمان برگزاری مسابقات ورزشی با رویکرد محله محوری با حضور ۳۵۳ محله شهر تهران است که در رشته های ورزشی فعایت می کنند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات بازگشت هویت محلی بین شهروندان به ویژه نوجوانان است.

مدیرعامل سازمان ورزش در پایان صحبت های خود گفت: بهره مندی از امکانات مساجد به عنوان یکی از کانون های فرهنگی محلات در موضوع اوقات فراغت نیز از دیگر برنامه های سازمان ورزش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما