شناسهٔ خبر: 54978036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

صالحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری:

نمایشگاه فرصت حضور و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف را فراهم کرده است/اتصال فضاهای عمومی شهر به یکدیگر

شهردار منطقه 2،نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری را فرصتی برای نشان دادن ظرفیت های مدیریت شهری دانست.

صاحب‌خبر -

مهدی صالحی درحاشیه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: این نمایشگاه فرصت حضور و هماهنگی بین دستگاه های مختلف را فراهم کرده و استفاده از تجربیات مدیران شهری یکی از دستاوردهای این رویداد فرهنگی است.

وی افزود: همکاران ما در معاونت ها و شهرداران مناطق و نواحی، شرکت ها و سازمان توانستند از آخرین دستاوردهای مدیریتی مطلع    شده و با طرح های دردست اجرا آشنا شوند.

شهردار منطقه2 ادامه داد: در این دوره، نمایشگاه به صورت تخصصی طراحی شده است. به عنوان مثال موضوع هوشمند سازی برندی بود که به خوبی معرفی شده است.

وی با اشاره به مهمترین  پروژه های منطقه 2 بیان کرد: ساماندهی رود دره فرحزاد به عنوان یکی از نقاط آسیب زا شهر تهران است با تلاشی که در این دوره مدیریت شهری وجود داشت و با تاکید شهردار تهران این پروژه به خوبی پیش رفته و امیدواریم دره فرحزاد را که یکی ازنقاط گم شده شهر تهران بود، به شهروندان بازگردانیم و  بتوانند از این ظرفیت شهری استفاده کنند.

صالحی یادآور شد: پروژه شاخص دیگری که در منطقه طراحی شده، رود دره اسلام آباد یا همان رود دره اوین درکه است. طرح ساماندهی این عرصه نیز تهیه شده که بعد از تصویب، ساماندهی آن نیز انجام می شود.

وی همچنین تاکید کرد: اتصال فضاهای عمومی شهر به یکدیگر از جمله طرح های شاخص منطقه است. با توجه به توسعه شبکه بزرگراهی فضاهای شهری از هم جدا شده اند که این فضاها را در  نظر داریم تا طبق یک طراحی اصولی به یکدیگر متصل کنیم.

به گفته شهردار منطقه 2، با اجرای این طرح حدود 47 کیلومتر مسیر پیاده و دوچرخه را تحویل شهروندان می دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما