شناسهٔ خبر: 54977952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از اولین درمانگاه سیار دامپزشکی کشور در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: این درمانگاه با امکانات تخصصی نظیر دستگاه سونوگرافی، ابزار جراحی و واکسیناسیون و همچنین دستگاه سمپاشی برای ارائه خدمات تخصصی به مراکز دامداری در مناطق محروم فارس تجهیز شده است.

صاحب‌خبر -

سردار بوعلی در آئین رونمایی از اولین درمانگاه سیار دامپزشکی کشور در استان فارس گفت: بیش از ۹ میلیارد ریال برای تجهیز این درمانگاه سیار هزینه شده است و یک تیم تخصصی شامل دامپزشک و سه نفر تکنسین به همراه این درمانگاه سیار ضمن حضور در مناطق محروم استان فارس، خدمات رایگان دامپزشکی به مراکز دامداری ارائه خواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر گفت: این درمانگاه سیار در قالب یک خودرو و با امکانات تخصصی نظیر دستگاه سونوگرافی، ابزار جراحی و واکسیناسیون و همچنین دستگاه سمپاشی برای ارائه خدمات تخصصی به مراکز دامداری در مناطق محروم فارس تجهیز شده است.

رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی فارس نیز در این مراسم گفت: تیم‌های تخصصی این سازمان به همراه این درمانگاه سیار در سراسر استان فارس حضور خواهند یافت و یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح موضوع برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره رایگان برای دامپروران با هدف علمی سازی این حوزه در راستای جهش تولید محصولات دامی است.

مهندس سعید حسن شاهی گفت: طرح درمانگاه سیار دامپزشکی با همکاری و تعامل سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل امور عشایر، اداره کل تعاون روستایی و سپاه فجر استان فارس اجرایی شده است.

نظر شما