شناسهٔ خبر: 54977621 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ

طرح لایه‌باز به گونه‌ای ساخته شده است که شما می‌توانید بعد از دانلود از سایت جی طرح لایه‌های متنی و تصویری را ویرایش نمایید و یا هر بخش که تمایل دارید را حذف یا اضافه نمایید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از جی طرح ، در این مطلب ما به نحوه خرید فایل لایه‌باز و این که چه کاربردی دارد می پردازیم.

طرح لایه باز

طرح لایه‌باز یا فایل لایه‌باز به مجموعه‌ای از لایه‌های متنی و تصویری گفته می‌شود که توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است و هر شخصی با داشتن این فایل قادر خواهد بود طرح مورد نظر را ویرایش نماید. پسوند فایل‌های لایه باز بصورت PSD هستند که با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ قابل ویرایش هستند.

جهت سهولت طراحان عزیز و نیز سرعت بخشیدن به طراحی در سایت Gtarh  طرح‌های آماده‌ای در دسته‌بندی‌های متنوع قرار داده‌ایم تا کاربران بتوانند طرح‌های مورد نظر را به‌صورت لایه باز دانلود نموده و ویراش نمایند.

کارت ویزیت لایه‌باز چه مزایایی دارد

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ

با استفاده از کارت ویزیت لایه باز آماده و خام می‌توانید با کمی خلاقیت طرح‌های زیبایی خلق نمایید. شما به آسانی می‌توانید وارد سایت لایه‌باز جی طرح شده و از طرح لایه باز کارت ویزیت استفاده نمایید. استفاده از این طرح‌ها علاوه بر بالا بردن سرعت عمل می‌تواند مشتری شما را راضی نگه دارد چون تنوع کار بسیار بالاست و زمان تحویل طرح به مشتری به سریعترین زمان ممکن می‌رسد.

ما برای مشاغل مختلف طرح‌های آماده کارت ویزیت لایه‌باز قرار داده‌ایم تا برای کسب و کار خود طرح مورد نظر را انتخاب نمایید و بعد از ویرایش به چاپ خانه ارسال کنید. در نظر داشته باشید که کلیه طرح‌ها از نظر ابعاد و رنگ‌بندی کاملا استاندارد هستند و بعد از چاپ طرح شما با افت کیفیت مواجه نخواهد شد.

تراکت لایه‌باز رنگی و سیاه سفید

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ

اگر کار طراحی گرافیک را تازه آغاز نموده‌اید یکی از روش های پیشرفت در زمینه طراحی گرافیک استفاده از تراکت لایه‌باز آماده تبلیغاتی است. شما به کمک تراکت تبلیغاتی که به‌صورت لایه‌باز در سایت GTarh.com قرار گرفته است می‌توانید سرعت عمل خود را بالا برده و از طرح‌های لایه‌باز موجود در سایت ایده بگیرید و طرح خلاقانه ایجاد نمایید. استفاده از این طرح‌ها باعث می‌شود پروژه‌ی بیشتری را دریافت کنید در نتیجه در درآمدزایی تاثیرگذار خواهد بود. همچین با ویرایش لایه‌ها میزان یادگیری شما از نرم افزار فتوشاپ بالا می‌رود.

بنر لایه‌باز مشاغل ایرانی با کیفیت بالا

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ

طراحی بنر لایه‌باز بخاطر حجم بالای آن ممکن است برای گرافیست‌ها کمی زمان‌بر باشد به همین دلیل در سایت لایه‌باز جی طرح برای کلیه فروشگاه‌ها،  بنر لایه‌باز مشاغل ایرانی با کیفیت بسیار بالا و کاملا استاندارد برای چاپ طراحی شده است با خرید فایل لایه باز بنرها فقط کافیست اطلاعات متنی خود را جایگزین نمایید دیگر نیاز به صرف زمان برای طراحی کامل بنر نیست. شما بعد از دانلود هر طرح می‌توانید بصورت نامحدود از آن استفاده نمایید و به سلیقه خود آن را ویرایش نمایید و جهت شغل دیگری استفاده کنید.

کلام آخر

گروه طراحی جی طرح با آدرس اینترنتی www.GTarh.com با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت با ارائه طرح‌های گرافیکی لایه باز با قیمت مناسب با کادری مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به شرکت‌ها و چاپ خانه‌هایی که در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می‌کنند، هستند تمامی فایل‌ها توسط بهترین طراحان انجام شده و قبل از قرارگیری در وب‌سایت از نظر استاندارد چاپی و سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرند. طرح در دسته بندی‌های مختلف از قبیل کارت ویزیت، تراکت، بنر، سربرگ، فاکتور فروش، پاکت نامه و..... برای کلیه مشاغل مختلف با تنوع بالا طراحی شده است بنابراین با توجه به مجوزهاییخ که در وبسایت درج شده است شما با خیال راحت می‌توانید طرح مورد نظر خود را خریداری نموده و برای امور طراحی گرافیک از آن استفاده نمایید.

در ضمن برای شرکت‌ها و چاپ‌خانه‌ها بخش اشتراک ویژه در نظر گرفته شده است تا با خرید اشتراک ماهانه بتوانند طرح‌های لایه‌باز مورد نظر خود را به‌صورت رایگان دانلود نمایند.

همچنین بخشی به عنوان شخصی‌سازی برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده است تا در صورتی که توانایی یا زمان کافی برای ویرایش طرح مورد نظر ندارند بتوانند با پرداخت هزینه طراحان ما طرح مورد نظر خریداری شده توسط افراد را شخصی‌سازی نمایند و تحویل دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما