شناسهٔ خبر: 54976821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۴۲ زندانی با ۱۴ میلیارد ریال در اصفهان به آغوش خانواده بازگشتند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: در ۶ زندان استان اصفهان تعداد ۴۲ زندانی با رضایت شکات و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال توسط خیران و آورده زندانی آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان، علیرضا بابایی مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اظهار داشت: در طول هفته قوه قضاییه با تلاش رؤسای زندان‌ها، مددکاران و کارشناسان اجرای احکام زندان‌ها و خیران با برگزاری جلسات مختلف صلح و سازش، زمینه آزادی ۴۲ زندانی محکوم در زندان‌های استان رقم خورد.

وی افزود: سلسله نشست‌های مددجویان با شکات زندانیان در زندان‌ها با حضور خیران برگزار می‌شود که در این راستا در ۶ زندان اصفهان، خمینی‌شهر، کاشان، گلپایگان، نجف‌آباد و نطنز تعداد ۴۲ زندانی با رضایت شکات و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال توسط خیران و آورده زندانی آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

بابایی با اشاره به تعداد زندانیان استان بیان کرد: تعداد ۲۲ زندانی با مبلغ ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از زندان مرکزی، زندان خمینی‌شهر با ۵ زندانی و مبلغ ۲میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، زندان شهرستان کاشان با ۱۰ نفر و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، زندان شهرستان گلپایگان ۲ نفر با ۲۴۷ میلیون ریال، زندان شهرستان نجف‌آباد با ۲ نفر و مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال و زندان شهرستان نطنز با یک نفر و مبلغ ۳۲ میلیون ریال زمینه آزادی آنان مهیا و به آغوش خانواده و جامعه بازگشته‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با قدردانی از شکات به عنوان اولین گروه خیران در زندان‌ها خواستار حضور بیشتر آنان در تمامی ایام و به ویژه اعیاد قربان و غدیر برای آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

نظر شما