شناسهٔ خبر: 54972278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هایجک کردنِ هدف دیگر باشگاه‌ها؛ عادت امسال یونایتد

صاحب‌خبر -
درحالی‌که تا دیروز به نظر می‌رسید شانس آرسنال برای جذب یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی لستر، بیشتر بوده و تیلمانس شخصا تمایل دارد راهی لندن شود اما خبرهای امروز در رسانه‌های انگلیسی نشان می‌دهد منچستریونایتد و اریک‌ تن‌هاخ به رقابت با آرسنال برخاسته‌اند و آرسنال نمی‌تواند نسبت به خرید او مطمئن باشد.

یوری تیلمانس
تیلمانس فصل گذشته به‌عنوان یکی از تکنیکی‌ترین هافبک‌های لیگ برتر جزیره شناخته شد و انتظار می‌رفت امسال تابستان راهی یکی از 6 باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس شود. با اینکه کمتر از یک سال به پایان قرارداد او با لستر باقی مانده انتظار نمی‌رود قیمت درخواستی لستر برای او، مشکلی در راه باشگاه‌های بزرگتر انگلیسی ایجاد کند.
در روزهای اخیر حتی ادعا شده بود که آرسنال با تیلمانس به توافق شخصی رسیده اما تعلل آرسنال در ارسال پیشنهاد به باشگاه لستر باعث شده منچستریونایتد از این فرصت استفاده کند. اریک تن هاخ هم مثل آرتتا شیفته بازی ستاره بلژیکی است و مصمم است او را فصل آینده در تیمش داشته باشد.
البته تقابل آرسنال و یونایتد تنها به تیلمانس ختم نمی‌شود. این دو باشگاه انگلیسی در حال حاضر برای خرید لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس هم در حال نبرد هستند. آرسنال در این مورد هم ابتدا لیساندرو را نشان کرده بود ولی پیشنهاد 30 میلیون یورویی توپچی‌ها توسط آژاکس به‌شدت رد شد تا با دستور اریک تن‌هاخ، یونایتد برای جذب ستاره سابق او دست به کار شود.

لیساندرو مارتینز
روزنامه میرر می‌گوید به نظر می‌رسد در پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری، تلاش برای هایجک کردن هدف‌های دیگران برای منچستریونایتد به یک عادت تبدیل شده. علاوه‌بر دو موردی که اشاره شد، یونایتدی‌ها اخیرا تایرل مالاسیا را به همین روش از فاینورد جذب کردند. با اینکه در هفته‌های اخیر مشخص بود که مالاسیا راهی لیون خواهد شد اما یونایتد در آخرین لحظات با پیشنهادی گران‌تر به سراغ فاینورد رفت تا دست لیون خالی بماند.

تایرل مالاسیا

برچسب‌ها:

نظر شما