شناسهٔ خبر: 54970884 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بیانیه مشکوک ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، بیانیه مشکوکی درباره عملیات پهپادی جنبش حزب‌الله لبنان صادر کرد.

صاحب‌خبر -

ارتش رژیم صهیونیستی ، شامگاه امروز (چهارشنبه)، بیانیه مشکوکی درباره عملیات پهپادی جنبش حزب‌الله لبنان صادر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی، عصر روز شنبه هفته جاری، در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که سه پهپاد حزب‌الله را بر فراز میدان گازی کاریش رهگیری کرده است.

جنبش حزب الله لبنان ساعاتی از صدور این بیانیه از ارسال سه پهپاد غیرمسلح به میدان گازی کاریش در پاسخ به اقدام تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد که گروه شهیدان «جمیل سکاف» ‌و «مهدی یاغی»، سه پهپاد غیرمسلح و در اندازه‌های مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه میدان «کاریش» ارسال کردند.

بیانیه مشکوک ارتش رژیم صهیونیستی

مقاومت لبنان تأکید کرد که مأموریت این پهپادها شناسایی بوده و «مأموریت مورد نظر انجام شده و پیام نیز [به صهیونیست‌ها] رسیده است.»

پس از بیانیه حزب‌الله، یک منبع صهیونیستی نیز تأیید کرد که پهپادهای ارسالی حزب‌الله، غیرمسلح بوده‌اند.

روزنامه لبنانی «الاخبار»، امروز (چهارشنبه)، از دومین عملیات حزب‌الله لبنان بر فراز سکوی گازی «کاریش» خبر داد. این روزنامه به نقل از منابع آگاه در این خصوص نوشت: «پهپادهایی که شنبه گذشته پرتاب شدند، اولین عملیات نبود، بلکه یک عملیات دیگر نیز پیش از آن در روز چهارشنبه انجام شد.»

پس از گزارش این روزنامه لبنانی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز»، به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شد که ارتش این رژیم، چهارشنبه گذشته، یک پهپاد حزب‌الله را رهگیری کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی در بیانیه روز شنبه خود هیچ اشاره‌ای به عملیات دوم حزب‌الله نکرده بود و تنها پس از انتشار گزارش امروز روزنامه الاخبار و گذشت یک هفته از عملیات این ادعا را مطرح کرده است.

نظر شما