شناسهٔ خبر: 54967342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ساندرو راسل:

من مقصر جدایی گواردیولا از بارسلونا نبودم

رئیس سابق بارسلونا خود را از اتهام مسبب جدایی بودن پپ گواردیولا مبرا دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از چهار سال حضور موفق در نوکمپ و سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، خیلی زود تصمیم گرفت که چالشی جدید را تجربه کند.

بعد حذف از لیگ قهرمانان در سال 2012 توسط چلسی، گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که در انتهای فصل از بارسا جدا خواهد شد. بعدها جرارد پیکه در مصاحبه‌ای عنوان کرد که اگر آن شب چلسی را شکست می‌دادند و سپس قهرمان اروپا می‌شدند، گواردیولا چنین تصمیمی نمی‌گرفت. 

خوان لاپورتا هم گفته بود:« بر این باورم که راسل و مدیران وقت، گواردیولا را خسته کردند و باعث جدایی او شدند. اگر من سکان‌دار بارسلونا بودم، اجازه نمی‌دادم چنین اتفاقی رخ دهد و گواردیولا جدا شود. پپ فشار زیادی را تحمل می‌کرد. یک مربی باید به دور از مسائل اداری باشد. رئیس باشگاه باید با تمام فشارهای مربوط به باشگاه مواجه شود نه مربی. متاسفانه گواردیولا به تنهایی با مشکلات باشگاه دست و پنجه نرم کرد و در نهایت کم آورد و خداحافظی کرد.»

راسل امروز و در جریان یک مصاحبه به دفاع از خود پرداخت و در مورد جدایی پپ گواردیولا گفت:« اینکه من مقصر خروج پپ بودم درست نیست. پپ به دلیل مشاجره با بازیکنان و یک‌سری مشکلات مشخص در رختکن از تیم رفت. معتقدم بین سال‌های 2010 تا 2020 بهترین تیم تاریخ باشگاه را داشتیم.»

نظر شما