شناسهٔ خبر: 54966597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه:

آب صنعتی از محل سدها به پروژه‌های بزرگ استان کرمانشاه تخصیص می‌یابد

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گفت: استاندار کرمانشاه در جلسات متعددی که با وزارت نیرو در هفته گذشته داشت، توانست مصوبات خوبی برای تخصیص آب صنعتی به پروژه‌های بزرگ از محل سدها بگیرد که این می‌تواند آینده‌ای بسیار درخشان را برای صنعت استان کرمانشاه رقم بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «بهزاد باباخانی» در جلسه کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان که در سرسرای شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به پیگیری های استانداری برای تخصص آب صنعتی حوزه صنعت از سدهای استان از دستگاه‌ها اجرایی و بخش خصوصی استان خواست در اجرای طرح‌های اقتصادی مکان‌هایی برای پروژه‌ها جانمایی کنند، که برای تامین آب مشکل نداشته باشند و بتوانند از سهمیه تخصیص آب سدها به بخش صنعتی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با تخصیص این منابع آبی به پروژه های صنعتی طرح های بزرگ و راهبردی اجرای خواهد شد و این تحول اساسی در بخش صنعت استان کرمانشاه را بوجود می آورد.

باباخانی با تاکید بر اجرای طرح ها و پروژه های صنعتی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مانند اجرای پروژه های نفتی استان، گفت: بهره برداری از این پروژه ها نقش بسزائی در ایجاد اشتغال و  افزایش تولید و رونق اقتصادی استان خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای طرح های صنعتی، آینده ای بسیار درخشان در انتظار استان است از مسئولان و بخش خصوصی خواست که طرح ها را در مکان هایی جانمایی کنند که مشکلی برای تخصیص آب صنعتی نداشته باشند.

باباخانی در بخش دیگر از صحبت های خود از تشکیل کمیته حمایت از بیمه، به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح استان خبر داد و گفت: این کمیته بزودی در مرکز و شهرستان های استان راه اندازی و تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا؛ هم اکنون بیش از هزار واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که باعث اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر شده است.

نظر شما