شناسهٔ خبر: 54966563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت ملی‌پوش آرژانتینی به فهرست خرید بارسلونا

بارسلونا یک بار دیگر به جذب نیکلاس تالیافیکو، مدافع چپ 29 ساله آژاکس علاقه‌مند شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز خواهان تقویت بارسلونا در پست‌ دفاع چپ است. زمستان گذشته یکی از بازیکنان مدنظر او نیکولاس تالیافیکو، مدافع آرژانتینی آژاکس بود و مدیران بارسا در تلاش بودند تا او را جذب کنند.

مذاکرات بین دو باشگاه آژاکس و بارسلونا اما بی‌نتیجه ماند و دو طرف نتوانستند به توافق مشترکی برای نهایی کردن این انتقال دست پیدا کنند.

تالیافیکو جزو گزینه‌های مدنظر اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، نبود و ترجیح می‌داد در ماه ژانویه از این تیم جدا شده و به بارسلونا ملحق شود. این بازیکن آرژانتینی در چند سال اخیر جزو بازیکنان ترکیب ثابت آژاکس بوده اما فصل گذشته برای او خوب پیش نرفت. او تا سال 2023 با این باشگاه هلندی قرارداد دارد، ولی به مدیران باشگاه گفته است که تابستان قصد جدایی دارد.

در حالی‌که بارسا حالا برای تقویت دفاع چپ روی مارکوس آلونسو، ستاره چلسی تمرکز کرده، امروز موندودپورتیوو گزارش داد که تالیافیکو بار دیگر به فهرست خرید بارسلونا برگشته است. چلسی به سادگی حاضر به صدور مجوز جدایی آلونسو نیست و به همین دلیل بارسلونا ممکن است بار دیگر برای جذب تالیافیکو وارد عمل شود. انتقالی که تنها 5 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت. آژاکس زمستان این رقم را تقاضا کرده بود ولی بارسا او را قرضی با بند خرید دائمی می‌خواست. لیون جدی‌ترین رقیب بارسلوناست در حالی‌که گفته می‌شود تالیافیکو لالیگا و لیگ برتر را به لیگ فرانسه ترجیح می‌دهد.

نظر شما