شناسهٔ خبر: 54966315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تا سه سال آینده مشکلات آب سه هزار روستای خوزستان برطرف می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: برنامه‌ریزی شده که در مدت سه سال نیز مشکلات آبی سه هزار روستای خوزستان برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رامشیر، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا امروز در آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای شهرستان رامشیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ایام پروژه‌های آبرسانی به ۱۱۰ روستای شهرستان‌های امیدیه، رامشیر، هندیجان و ماهشهر کلنگ زنی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه‌ها با مشارکت آبفای خوزستان و… انجام می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی شده که در مدت سه سال نیز مشکلات آبی سه هزار روستای خوزستان برطرف شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای شهرستان رامشیر گفت: روستاهای حمید آباد، صلح آباد، گترانی، یریسیه، دونه، خزینه، علیا، ابودهالیس، شاه نبی، عد عبیس، ابوماصول، ابوطرفایه، زوینه، ابوسخر، غویل، نمره یک، نمره دو، خیط عماره، خیط زبید، بحریه، چاه سالم، مجنون، عشاره سفلی و عشاره علیا در این شهرستان از آب با کیفیت و پایدار بهرمند می‌شوند.

وی با بیان اینکه طول خط انتقال این پروژه را ۴۵ کیلومتر به اقطار ۱۶۰ – ۲۵۰ میلی متر اعلام کرد و ادامه داد: این این پروژه جمعیتی ۹ هزار نفر (دو هزار و ۸۰۰ خانوار) را در بر می‌گیرد؛ همچنین در این پروژه نیز دو ایستگاه پمپاژ آب احداث می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما