شناسهٔ خبر: 54966071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

۴۵ واحد مسکن توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز اردبیل احداث شد

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تعداد ۴۵ واحد مسکن با هدف خانه دار شدن مددجویان بهزیستی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل احداث شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی عصر چهارشنبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۴۵ واحد مسکن با هدف خانه دار شدن مددجویان بهزیستی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل احداث شده است که با تکمیل این واحدها، معلولان و زنان بی‌سرپرست حائز شرایط از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با توجه سیاست‌ها و دستورالعمل‌های جدید سال‌جاری سازمان بهزیستی در تأمین نهضت مسکن برای فرد معلول یا زن سرپرست خانوار مبلغ یک میلیارد ریال و برای خانوار دارای بیش از یک فرد معلول و بالاتر هم مبلغ ۲ میلیارد ریال تسهیلات تعین شده است تا مددجویان کمترین دغدغه را در بحث خانه‌دار شدن داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه به ویژه مددجویان هم جزو وظیفه ذاتی این مجموعه حمایتی است تا مردم در جریان خدمات ارائه شده قرار بگیرند، گفت: روز گذشته به همت گروه جهادی گفتمان ناب با همراهی سپاه حضرت عباس (ع) استان تعداد ۳۸ نفر از دختران برگزیده زیارت اولی برای ۶ روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

رضایی با اشاره به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان ادامه داد: برای هر فرد توان خواهی که اقدام به اشتغال نماید، تسهیلات کم‌بهره تا سقف یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به کارفرمایانی که شرایط به‌کارگیری افراد جامعه هدف را داشته باشند، از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

نظر شما