شناسهٔ خبر: 54965568 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

عکس کتایون ریاحی و پسرش در اینستاگرام غوغا کرد

عکس جدید کتایون ریاحی و پسرش خبرساز شد.

صاحب‌خبر -
  • عکس کتایون ریاحی و پسرش
  • خداحافظی کتایون ریاحی با بازیگری
  • ازدواج کتایون ریاحی
  • ماجرای تعرض به کتایون ریاحی

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  کتایون ریاحی در ۱۳۴۰ از پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار به دنیا آمد. او کارشناس ادبیات و مردم شناسی است.

کتایون ریاحی در سال ۱۳۷۴ بازیگری خود را شروع کرده و با نقش  زلیخا  در سریال  یوزارسیف  به اوج شهرت خود رسید ولی چندسالی است از فضای بازیگری کناری گیری کرده است.

عکس کتایون ریاحی و پسرش

پوریا رحیمیان تنها فرزند کتایون ریاحی است که در سال ۶۲ متولد شد و به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی داشت از دوران کودکی زیر نظر اساتید به آموزش موسیقی پرداخت و برای تحصیل در این رشته عازم ارمنستان و لندن شد و دوره ای هم در لندن به عنوان استاد موسیقی به تدریس پرداخت.

عکسی جدید از   کتایون ریاحی و پسرش که به تازگی منتشر شده است را می بینید.

عکس کتایون ریاحی و پسرش در اینستاگرام غوغا کرد

خداحافظی کتایون ریاحی با بازیگری

کتایون ریاحی در سال ۱۳۸۸ بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد بخاطر فضاهای موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره گیری می کند. او گفت می خواهد شیرینی سریال یوسف پیامبر در زائقه اش بماند. 

ازدواج کتایون ریاحی

درحال حاضر همسر کتایون ریاحی یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.  کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد اما این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

موسیقی اولویت اول زندگی پوریا رحیمیان است و در کتاب صوتی ماهی قرمزه با مادرش کتایون ریاحی همکاری کرد و علاقه زیادی به حضور به همراه مادرش در مراسم مختلف دارد و بیشتر علاقه مند است که مادرش یک نویسنده باشد تا بازیگر.

ماجرای تعرض به کتایون ریاحی

کتایون ریاحی به تازگی در پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از خود، سعید پور صمیمی را در دسته سینماگران متجاوز قرار داده است که این کار باعث ایجاد حواشی بسیاری شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما