شناسهٔ خبر: 54965367 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیووک اوریگی:

به این دلایل میلان را انتخاب کردم

دیووک اوریگی، مهاجم جدید میلان از علاقه خود به فضای استادیوم سن سیرو سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیووک اوریگی، ملی‌پوش بلژیکی در 175 بازی برای تیم لیورپول 41 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل نیز ارسال کرد. اوریگی همچنین 6 جام مهم را با قرمزها به‌دست آورد و در نهایت در پایان فصل گذشته و بعد از سپری کردن هفت سال موفق در آنفیلد، این تیم را به مقصد میلان ترک کرد. حالا دیووک اوریگی در اولین مصاحبه خود در لباس میلان مدعی شد تاریخچه باشگاه و سبک بازی این تیم از عوامل قبول پیشنهاد روسونری بوده است.

دیووک اوریگی به سایت رسمی باشگاه میلان گفت: "توانایی برنده شدن بزرگ‌ترین هدف من است. همچنین دیدن روند ساخته شدن یک تیم، توانایی کسب قهرمانی و آنچه برای پیروزی و ارائه عملکرد خوب در لحظات دشوار و بزرگ لازم است، نکات مهمی برای من بوده است. همه این اتفاقات باعث شد که من تجربه بیشتری داشته باشم و 27 سالگی سن بسیار خوبی است، زیرا شما احساس می‌کنید شرایط فیزیکی شما هر روز بهتر و بهتر می‌شود. اولین مکالمه‌ای که با میلان داشتم با فردریک ماسارا و پائولو مالدینی بود. صحبت کردن با این نفر و فهمیدن دیدگاه آنها در راه چگونگی پیشرفت باشگاه از نظر من بسیار خوب و مفید بود.

بازی کردن در ترکیب میلان و تجربه آن فضای متفاوت و منحصر به‌فرد در استادیوم سن سیرو، همیشه احساس خاصی به من می‌داد. من نحوه بازی تیم، سبک مدیریت سرمربی تیم، حضور پرشور هواداران و تاریخ باشگاه میلان را بررسی کردم و همه اینها عناصری هستند که باعث شد من بتوانم به اینجا آمده و به این باشگاه بپیوندم.

صحبت کردن به زبان ایتالیایی؟ زمانی که 15 ساله بودم از بلژیک به فرانسه نقل مکان کردم. آن موقع فرانسوی صحبت نمی‌کردم و مجبور شدم برای اولین بار خودم را با شرایط وفق دهم. می‌خواستم هر چه زودتر زبان جدید را یاد بگیرم و اینجا هم همین‌طور خواهد بود. من عاشق این هستم که بتوانم زبان‌های بیشتری یاد گرفته و فرهنگ‌های مختلف را تجربه کنم. من عاشق سفر هستم، سعی می‌کنم فوتبال ایتالیا را بشناسم و از زمانم در اینجا بهترین استفاده را ببرم. مطمئن هستم که این تجربه باعث رشد من به‌عنوان یک مرد نیز شده و منجر می‌شود بهترین عملکردم را ارائه دهم."

نظر شما