شناسهٔ خبر: 54965263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

آغاز لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور از شهریورماه

تسنیم

جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، جلسه هماهنگی سی‌و‌یکمین دوره لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) 15 تیرماه با حضور، دبیر فدراسیون، رئیس و دبیر کمیته مسابقات،  سرمربی تیم ملی بزرگسالان و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد و شهریورماه زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز تعیین شد.

در این جلسه، نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری پیرامون برنامه زمانبندی و شرایط برگزاری مسابقات در فصل جدید بحث و گفت‌و‌گو کردند.

بر همین اساس مقرر شد بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود و در صورت حضور 8 تیم یا بیشتر مسابقات در دو گروه و مسابقه پلی‌آف نیز برگزار شود و در صورت حضور کمتر از 8 تیم، مسابقات در یک گروه و بدون برگزاری مسابقات پلی آف برگزار شود.

در این جلسه به نمایندگان باشگاه‌ها اعلام شد، نهایت تا 15 مردادماه نسبت به ارائه مدارک بازیکنان و کادرفنی خود به فدراسیون اقدام نمایند و 22 مردادماه زمان قرعه‌کشی سی‌و‌یکمین دوره لیگ برتر آقایان تعیین شد.

قهرمان سی و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور، به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا معرفی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما