شناسهٔ خبر: 54964717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی اردبیل:

محموله قرص‌های غیرمجاز در اردبیل متوقف شد

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: محموله قرص‌های غیرمجاز که به مقصد اردبیل حمل شده بود در راستای تشدید مبارزه با قاچاق دارو کشف و توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هوشنگ حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محموله قرص‌های غیرمجاز که از مرکز کشور بارگیری و به مقصد اردبیل حمل شده بود در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دارو توقیف شد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اردبیل موفق شدند پس از هماهنگی قضائی و در عملیات پلیسی ۴۵۶ هزار عدد قرص غیرمجاز را قرص‌ها در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس پارک شده در خیابان آهن‌فروشان اردبیل کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه قطعاً مشارکت اجتماعی تضمین‌کننده توفیقات پلیس در مبارزه بی‌امان و قاطع با قاچاقچیان است، ادامه داد: اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است و دستگیری قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در دستور کار پلیس است.

سردار حسینی ضمن تقدیر از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه قاطع با قاچاقچیان، از تلاش ایثارگونه و جهادی پلیس در این رابطه خبر داد و گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با قاچاق دارو و کالا موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

وی افزود: با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود تا از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی که زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور را فراهم کرده جلوگیری به عمل آید و به فرصت‌طلبان و مفسدان اقتصادی فرصت فعالیت داده نشود.

نظر شما