شناسهٔ خبر: 54964480 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تام هنکس: نمی‌فهمم چرا کریس ایوانز جایگزین تیم آلن در Lightyear شد

بعد از تیم آلن، نوبت تام هنکس رسیده تا واکنش نشان دهد / Collider

صاحب‌خبر -

تام هنکس صداپیشه شخصیت وودی در سری انیمیشن‌های Toy Story به تازگی اذعان کرده که «نمی‌فهمد» چرا کریس ایوانز جایگزین صداپیشه اصلی شخصیت Buzz Lightyear، تیم آلن شده است.

تغییر صداپیشه باز لایت‌یر در نهایت باعث سر و صدا و سردرگمی بیش از حد شد و انیمیشنی شکل گرفت که نه تنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بلکه مورد استقبال طرفداران سینما نیز قرار نگرفت و فروش بسیار ضعیفی داشت.

هنکس در مصاحبه اخیر با CinemaBlend اذعان کرد که او نیز مانند بسیاری از مردم گیج شده بود که چرا کریس ایوانز نقش Buzz Lightyear را به جای تیم آلن صداپیشگی می‌کند و به شوخی گفت هیجان‌زده بود که با فیلم پرفروش تابستانی Elvis رودرروی آلن قرار بگیرد، اما تغییر صداپیشگان برنامه‌های آن‌ها را خراب کرد.

این اولین باری است که هنکس به تغییر صداپیشگان اسپین‌آف داستان اسباب‌بازی‌ها واکنش نشان می‌دهد و از مسیری که سازندگان پیش گرفتند، راضی نیست. با این وجود، او اشاره کرد تا زمانی که مردم همچنان به سینماها باز می‌گردند، زیاد از این بابت ناراحت نیست و این بازیگر منتظر روزی است که تیم آلن بتواند دوباره در مرکز یک فیلم بزرگ قرار گیرد.

من می‌خواستم با تیم آلن رودررو شوم اما آن‌ها به تیم آلن اجازه ندادند [صداپیشگی] این کار را انجام دهد. این حرکت را درک نمی‌کنم.

دوست دارم با یک سری غریبه به سالن‌های سینما بازگردم و با یک چیز مشترک از آن خارج شوم. مشتاقانه منتظر آن هستم که به همراه [آلن] به تماشای یک فیلم بروم.

Lightyear Lightyear

همراه با صحبت‌های هنکس در مورد تغییر بازیگران بحث‌برانگیز Lightyear، تیم آلن نیز اخیرا به این موضوع واکنش نشان داده بود. طبق گفته‌های او، افرادی که چهار فیلم اول را ساخته بودند، در ساخت فیلم جدید دخالتی نداشتند. بلکه یک تیم کاملا جدید پشت لایت‌یر قرار داشت که اعضایش که واقعا هیچ ارتباطی به فیلم‌های اول نداشتند.

آلن همچنین اعتراف کرد که فکر می‌کرد Lightyear یک عنوان لایو اکشن خواهد بود، نه انیمیشن، و به این نتیجه رسیده بود که دلیل عدم حضور او در این پروژه همین است. این بازیگر خاطرنشان کرد که بدون «وودی» تام هنکس، «باز» تیم آلن نیز وجود نخواهد داشت.

من از این موضوع دوری کردم، زیرا ربطی به Buzz Lightyear من نداشت… ما سال‌ها پیش در مورد این موضوع صحبت کردیم. در یکی از جلسات مطرح شد. گفتم چه فیلم جالبی خواهد بود.

آنطور که من می‌بینم، یک داستان ماجراجویی بزرگ نیست و هیچ ارتباطی با داستان اسباب‌بازی‌ها ندارد، هیچ ارتباطی به Buzz ندارد. ای کاش ارتباط بهتری وجود داشت.

لایت‌یر در اولین اخر هفته اکران خود تنها ۵۱ میلیون دلار فروش داشت که برای آثار پیکسار چندان زیاد نیست. برای مقایسه باید به Toy Story 3 اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱۱۰ میلیون دلار فروش داشت.

ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس

Collider

نظر شما