شناسهٔ خبر: 54964401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

اطلاعیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانباز هفتاد درصد و بالاتر اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

اطلاعیه در خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانباز هفتاد درصد و بالاتر اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

با عنایت به برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال 1400 (موضوع بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه)در خصوص نتایج تکمیل ظرفیت وزارت آموزش و پرورش سهمیه مدیریت ها و ادارات تابع اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در آزمون مذکور، قبول شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ، گواهی سوءپیشینه ، آزمایشات و معاینات پزشکی ، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی ) به شرح ذیل اقدام نمایند . بر این اساس رعایت دقیق مفاد دستور العمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه 1-206/77755 مورخ 31/05/1400 دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع منضم به دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس و فاصله گذاری اجتماعی دفتر سلامت ، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ) ، در زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی از سوی معرفی شدگان الزامی می باشد .

قبول شدگان تکمیل ظرفیت آزمون جهت پیگیری امور مربوط به فرایند استخدام ، تحویل مدارک و مستندات مربوط ، طبق جدول زمان بندی بررسی مدارک و مستندات ، به شرح زیر اعلام می گردد ، پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه اعلام شده در این اطلاعیه با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در محل تعیین شده حضور یابند ، بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به هر دلیل به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت . ضمنا ًدر صورت هرگونه تغییر در برنامه اعلام شده ، مراتب از طریق همین سایت اعلام خواهد شد

 


مدارک مورد نیاز :

1- پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه)

2- یک عدد پوشه روغنی ترجیحاً سفید رنگ

3 - شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی کد ملی در پشت عکس درج شود)

4-اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری)

5- اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا ازپشت و رو (دو سری)

6- اصل کارت پایان خدمت یامعافیت و فتو کپی خوانا ( برای آقایان)

7- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد "شغل محل انتخابی " ) و یک برگ فتوکپی آن

8- اصل و تصویر مدرک دیپلم کامل متوسطه (شغل سرایدار)

9- ارایه اصل معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثار گران استان

سایر موارد قابل توجه :

10- رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانباز بالای 70 درصد و بالاتر سال (1400 )مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اصلاحیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می باشد .

11- معاینات پزشکی و آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت ، همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد .

توضیح : چنانچه به هر دلیلی صلاحیت های عمومی فرد پذیرفته شده از سوی گزینش مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد .


12- پذیرفته شدگان جهت بررسی صلاحیت های عمومی از سوی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام (سهمیه خدمتی ) اقدامات ذیل را بعمل آورند :

در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله بررسی مدارک ، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات از سایت دبیر خانه هیات مرکزی گزینش به نشانیwww.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ( حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی ) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند . لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد . بدیهی است مسئولیت هر گونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود 

13- عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت ، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد .

14- درصورت تائید صلاحیت های عمومی ، آزمایشات ،معاینات پزشکی و .....پذیرفته شدگان نهایی ( شغل های آموزگاری ، دبیری و هنر آموزی ) مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به اطلاعیه ای که اوایل مهرماه 1401 در پرتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه نمایند . عدم ثبت نام در دوره مذکور به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد .

15- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدام و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و درهر مرحله از مراحل آزمون ،مصاحبه و جذب ، محرز شود ، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارایه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام می باشد ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد .


زمان و مکان حضور :

روز پنچ شنبه  16 تیرماه سالجاری از ساعت ۹ صبح

ارومیه- جاده سلماس- خیابان شهید قلی پور- جنب ناحیه انتظامی- دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی برادران ارومیه- شماره تماس: 04432776159

نظر شما