شناسهٔ خبر: 54960749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب امکان پذیر شد

رزرو هتل در مشهد و سایر شهرهای ایران یکی از معیار های اصلی برای سفر هر گردشگر است. از این رو بسیاری از زائران ترجیح می دهند رزرو هتل با کیفیت اما قیمت مناسب در مشهد را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان افضل زاده نایینی مدیر پرشین هتل در نشست خبری بیان کرد: رزرو هتل مشهد برای هر زائری معیاری جداگانه دارد، زیرا برخی از زائران ترجیح می دهند در لوکس ترین هتل های مشهد  اقامت داشته باشند. لازم به ذکر است هزینه اقامت در هتل های چند ستاره بسیار بالا می باشد.

وی تصریح کرد: رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب امکان پذیر است به شرطی که مسافران از یک سایت معتبر اقدام به رزرو هتل نمایند. 
افضل زاده نایینی با بیان اینکه در شهر مشهد بدلیل قرار داشتن بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه‌السلام، هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه‌های بسیاری وجود دارد. رزرو هتل در این شهر در ایام پیک کمی مشکل می‌شود، افزود: مسافران رزرو هتل مشهد را می توانند از سایت های معتبری همچون پرشین هتل انجام دهند. زیرا این سایت ها دارای مجوز پلیس فتا می باشند و با هر گونه تخلفی با این سایت ها برخورد می شود.

 افضل زاده نایینی خاطر نشان کرد: رزرو هتل مشهد از طریق سایت پرشین هتل، مزایایی دارد. این سایت سابقه ای 30 ساله در امر هتلداری و گردشگری دارد. از آنجایی که دفتر مرکزی پرشین هتل در مشهد است، باعث شده تا اطلاعاتی که درباره هتل های مشهد در این سایت وجود دارد واقعی باشد. همچنین امکان نظر سنجی برای تمامی مسافران ایجاد شده است.

مدیر پرشین هتل با اشاره به امکانات و ظرفیت های این مجموعه ، استفاده از خدمات درمانی و گردشگری سلامت برای مسافرانی از کویت ، افغانستان ،عراق و سویس را از جمله امکانات این مجموعه برشمرد.

افضل زاده نایینی راه اندازی وبسایت کیش لند یار را از دیگر فعالیت های مهم این مجموعه برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات منفی کرونا بر صنعت هتل داری، اظهار کرد: هزاران نفر در آژانس های مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی فعالیت می‌کردند که متاسفانه با شیوع کرونا تعداد زیادی از آنها بیکار شدند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما