شناسهٔ خبر: 54958588 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

جزئیاتی جدید از گوشی موتورولا موتو X30 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی منتشر شد

gizchina

صاحب‌خبر -

اطلاعات جدیدی از گوشی موتورولا موتو X30 پرو منتشر شد. موتو ایکس ۳۰ پرو، اولین گوشی جهان است که با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

موتورولا خودش را آماده رونمایی از یک محصول شگفت‌انگیز از سری گوشی‌های Edge خودش می‌کند. محصولی که ظاهراً قرار است با نام موتو X30 پرو در چین عرضه شود. آنطور که شنیده می‌شود این گوشی از مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، اما برجسته‌ترین ویژگی‌های آن را یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تشکیل می‌دهند. برخی جزئیات دیگری از این دوربین هم هفته گذشته فاش شد و حالا نوبت به یکی از مدیران لنوو رسیده که جزئیات جدیدی از موتو ایکس ۳۰ پرو را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد.

گوشی موتورولا موتو X30 پرو گوشی موتورولا موتو X30 پرو

چن جین، مدیر بخش موبایل لنوو توضیح داده که دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی بهره‌مند خواهد بود. این البته به بزرگی سنسور دوربین به کار رفته روی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا که نخستین سنسور دوربین ۱ اینچی روی یک گوشی است نخواهد بود. با این حال سنسور ISOCELL HP1 با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی، گزینه جذابی برای گوشی شیائومی محسوب می‌شود.

مشخصات فنی احتمالی موتو X30 پرو

بر اساس گزارش‌های قبلی، موتو X30 پرو اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‌شود. این دیوایس به فهرست جدیدترین گوشی‌هایی اضافه می‌شود که از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرند. شیائومی نخستین گوشی‌های مجهز به این تراشه را معرفی کرد و روز گذشته هم گوشی‌های گیمینگ سری ایسوس راگ فون ۶ با قدرت‌گیری از این تراشه معرفی شدند. به جز این‌ها، گوشی‌های زیاد دیگری هم وجود دارد که با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در راه هستند.

بیشتر بخوانید:

اولین گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی Samsung HP1 با برند موتورولا عرضه می‌شود

اما به جز این تراشه، گوشی جدید موتورولا از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ رفرش سریع ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان ۱۲۵ واتی به سرعت شارژ خواهد شد.

گوشی موتورولا موتو X30 پرو گوشی موتورولا موتو X30 پرو

چند هفته پیش بود که گوشی Moto X30 Pro گواهی 3C را کسب کرد و تأیید شد که این گوشی از سرعت شارژ ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد موتورولا چین را برای رونمایی از این پرچمدار قدرتمند انتخاب کرده است. درست مثل گوشی موتو اج ایکس ۳۰ که برای اولین بار در چین معرفی شد و چند ماه بعد به بازارهای جهانی راه یافت، برای عرضه این گوشی نیز می‌تواند همان راه را در پیش بگیرد. موتورولا همچنین گوشی موتو RAZR 3 را هم در پیش رو برای معرفی دارد.

نظر شما