شناسهٔ خبر: 54955406 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاربران فارس من: شرکت پست اضافه مبالغ دریافتی را به مردم بازنگردانده‌ است

کاربران سامانه فارس من از خلف وعده شرکت پست در بازگرداندن اضافه مبالغ دریافتی بابت تعرفه‌های پستی خبر می‌دهند و می‌گویند: قرار بود مبالغ بیشتری در روزهای ابتدایی افزایش تعرفه‌ها به اشتباه از مردم گرفته شده بود باز گردانده شود اما نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه به افزایش تعرفه های پستی اعتراض دارند و مسائل مربوط به آن را پیگیری می کنند.

سردبیر این سوژه در پیگیری به نتیجه رسیدن مطالبه خود با خبرگزاری فارس تماس گرفت و جزئیاتی جدید از ماجرای افزایش اخیر تعرفه های پستی را ارائه کرد.

وی توضیح داد: پس از اینکه تعرفه های پستی بیش از 100 درصد افزایش یافت و کاربران به این موضوع اعتراض کردند پست اعلام کرد که سقف مجاز افزایش تعرفه ها تا 40 درصد است و قیمت ها را اصلاح می کند. 

وی ادامه داد: سپس اعلام شد که شرکت پست اضافه دریافت هایی که در روزهای اول افزایش تعرفه داشته را به مشتری ها باز می گرداند.

سردبیر این سوژه فارس من گفت: من در همان زمان ارسال مرسوله داشتیم و هزینه بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده بود؛ اما هیچ مبلغی بازگشت داده نشد.

وی افزود: از طریق سامانه های پیامکی شرکت پست از وضعیت خدمات آگاه می شوم که همچنان پیامک های شرکت پست طبق روال قبلی ارسال می شود اما حتی هیچ اطلاع رسانی ای درباره عودت دادن اضافه دریافت ها نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما