شناسهٔ خبر: 54954862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شهردار بندر عباس:

شهرداری‌ها خاک‌ریز اول مطالبات مردمی هستند

موج نیوز فاطمه درویش‌پور

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خاک‌ریز اول نظام انقلاب اسلامی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی هستند و ارائه خدمات مطلوب سبب ارتقا رضایت‌مندی مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آئین نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی در سالن فردوسی شهر بندرعباس برگزار شد.

نوبانی در این مراسم اظهار داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خاک‌ریز اول نظام انقلاب اسلامی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی هستند و ارائه خدمات مطلوب در سطح شهر از سوی همکاران ما سبب ارتقا رضایت‌مندی مردم می‌شود.

وی بر اهمیت مدیریت یکپارچه شهری تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم در حوزه مدیریت شهری کاری را انجام دهیم دریافت مجوز از شهرداری الزامی است در غیر این صورت انجام هرگونه اقدامات غیراصولی علاوه بر آسیب‌رسانی به ساختار شهری، به‌طورقطع برچسب ناکارآمدی را بر پیشانی مجموعه شهرداری خواهد زد و ما را به‌عنوان مظنون به جامعه معرفی می‌کند.

شهردار بندرعباس سلامت فردی و اجتماعی را درگرو آرامش شهر دانست و اذعان داشت: برای داشتن شهری توأم با آرامش، امنیت و همچنین برای رسیدن به ساختار شهری مطلوب در تمام حوزه‌ها باید ارگان‌های مختلف با شهرداری مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

آغاز اجرای طرح ممیزی املاک و اراضی شهر بندرعباس

وی گفت: از مسئولان می‌خواهیم تا حتی‌الامکان، کار ارباب‌رجوع را در اسرع وقت راه بیندازند و با بهانه‌تراشی وقفه ایجاد نکنند چراکه تجربه نشان داده که سرریز تمام نارضایتی سمت شهرداری روانه می‌شود.

نوبانی بر رفتار مناسب کارکنان شهرداری با پیمانکاران تأکید کرد و گفت: در این راستا رعایت ادب و احترام اهمیت بسزایی دارد.

شهردار بندرعباس بیان داشت: مردم در ارتباط با مسئله تنظیف شهری، روشنایی معابر و پارک‌ها و همچنین ترمیم و بهسازی آسفالت درخواست‌های زیادی از ما دارند که قطعاً به‌حق و قانونی است و ما سعی می‌کنیم در اسرع وقت این امور را به‌پیش ببریم.

نظر شما