شناسهٔ خبر: 54952183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رهبر جدید والیبال ایران؛

میلاد عبادی پور؛ تدریس پیشرفته کاپیتانی در گدانسک

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مسابقه امشب برابر لهستان عملکرد بی نقصی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاید خوش‌بین ترین هوادار تیم ملی والیبال ایران هم فکر نمی کرد که تیم بهروز عطایی بتواند چنین عملکرد خیره کننده ای را مقابل لهستان قدرتمند ارائه دهد. جایی که سروقامتان ایران بعد از چهار پیروزی و چهار شکست در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملت ها امشب مقابل لهستان پرستاره صف آرایی کردند.

از قبل هم معلوم بود که تیم جوانان ایران در مسابقه امشب نیاز مبرمی به تجربه بالای کاپیتان خود یعنی میلاد عبادی‌پور خواهد داشت. عبادی پور در سال های اخیر یک عضو غیر قابل جایگزین در تیم ملی والیبال ایران بوده و حالا بعد خداحافظی سعید معروف و غیبت بازیکنانی نظیر سید محمد موسوی و امیر غفور نقش مهم تری هم پیدا کرده است.

تیم ملی والیبال ایران در حالی امشب موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده لهستان را شکست دهد که همه بازیکنان ما عملکرد کم نقصی از خود ارائه دادند. شاید عملکرد امین اسماعیل نژاد در بازی امشب بیش از بقیه به چشم آمده باشد اما نباید به راحتی از کنار درخشش کاپیتان ایران عبور کرد.

میلاد عبادی پور مقابل لهستان در تمام بخش ها فوق العاده عمل کرد. او کمتر توسط مدافعان بلند قامت حریف مهار شد، هرگاه پشت خط سرویس قرار گرفت دریافت‌کننده های لهستانی را آزار داد و مهمتر از همه این ها در لحظات مهم مسابقه نقش کاپیتانی خود را به بهترین شکل ایفا کرد.

نظر شما