شناسهٔ خبر: 54951583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

شورای رهنمون قضایی در استان تشکیل شد

موج نیوز

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام از تشکیل شورای راهنمون قضایی در استان با همکاری ۱۹ نفر از قضات پیشکسوت و باسابقه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، عمران علی‌محمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ارتباط وثیق با مردم، کاهش ورودی پرونده‌های قضایی ، رفع اطاله دادرسی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد فضای مناسب برای اجرای عدالت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دادگستری از مهم‌ترین اهداف دادگستری ایلام برای ایجاد شرایط هر چه مناسب‌تر برای اجرای عدالت در استان ایلام است.

عمران علی‌محمدی با بیان اینکه شورای رهنمون قضایی برای نخستین بار در استان ایلام با همکاری ۱۹ نفر از قضات پیشکسوت و باسابقه استان تشکیل شده افزود: ده خواسته اول حقوقی و ده جرم اول استان احصاء شده و سعی شده است که توسط این شورای رهنمون و در جهت کمک به قضات، ضعف‌های دادرسی و اطاله دادرسی رفع و کاهش داده شود.

علی‌محمدی در پایان گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی در از بین بردن اطاله دادرسی، مهار ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی، تبیین اتقان آرا در دستگاه قضایی، تکریم ارباب رجوع و نظارت بر حسن اجرای قوانین اقدامات مطلوبی انجام داده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما