شناسهٔ خبر: 54951244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک‌های مردمی به کمیته امداد سردشت ۳۶ درصد افزایش یافت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد ریال توسط شهروندان به این نهاد کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

فرامز حسین پور گفت: در سه ماهه اول امسال میزان درآمد کمیته امداد از محل‌های مختلف شامل اکرام ایتام، زکات، صدقات، مراکز نیکوکاری، کمک‌های مومنانه و سایر سر فصل‌ها به بیش از ۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

او می گوید:امسال در زمینه زکات، یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، صدقات به میزان ۴۰۰ میلیون ریال و شبکه مراکز نیکوکاری نیز ۲۴ میلیارد ریال از طرف شهروندان کمک اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در بخش اشتغال نیازمندان و افراد تحت پوشش، ۱۶۸ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال پرداخت شده که برای بیش از ۱۷۰ نفر زمینه َشغلی ایجاد شده است.

حسین پور گفت:امسال همچنین هشت میلیارد ریال هم در قالب ۶۴ پرونده تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، درمان، فرهنگی، ودیعه مسکن و تامین مسکن پرداخت شده است.

او می گوید: تسهیلات این نهاد برای مددجویان از  سقف ۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان و برای افراد غیرمددجو و افراد نیازمند کار از ۲۰ تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

نظر شما