شناسهٔ خبر: 54950920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

بگذارید وزیر صنعت کارش را بکند

ریحانه سجادی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: ما از نمایندگان مجلس خواهش می‌کنیم و می‌گوییم بگذارید وزیر صنعت کارش را بکند. در مجلس هر چهار روز بعد فرمانده بخش تولید و صنعت را به هر دلیلی استضاح می‌کنید.

صاحب‌خبر -

عبدالوهاب سهل آبادی شامگاه سه.شنبه، ۱۴ تیرماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، خطاب به طغیانی نماینده مجلس، اظهار کرد: ما از نمایندگان مجلس خواهش می کنیم و می‌گوییم بگذارید وزیر صنعت کارش را بکند. در مجلس هر چهار روز بعد فرمانده بخش تولید و صنعت را به هر دلیلی استضاح می‌کنید.

وی تاکید کرد: آقای فاطمی امین فردی نو گرا است و برنامه دارد و از نمایندگان مجلس صعه صدر می‌خواهیم.

به گزارش ایسنا، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه خطاب وزیر صنعت، گفت: اینجا اصفهان است و در دوران جنگ تحمیلی این استان به تنهایی دو لشکر داشت و علت آن همت و وفاداری به نظام است، احساس می‌کنیم که مسئولیت و بار کشور به دوش اصفهان است، بنابراین از هیئت دولت انتظار داریم توجه ویژه به استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان ۹ هزار واحد صنعتی در شهرک های مختلف صنعتی استان فعالیت دارند، اما اختیارات اصفهان با کهگیلویه و بویراحمد یکی است، تصریح کرد: نباید اختیار ما آنقدر کم باشد که تمام مسائل معدنی ما در شورای معادن کشور بررسی شود، بنابراین از وزیر صمت خواهش می‌کنیم این مسائل داخل استان حل شود.

سهل آبادی تاکید کرد: امروز صادرات با این فشارها در باب معافیت‌ها و تصمیمات مختلف مواجه است و ما از پس هزینه‌ها بر نمی‌آییم.

وی با اشاره به جراحی اقتصادی دولت، تصریح کرد: معتقدم دولت باید جراحی را در خود با خصوصی‌سازی و کوچک‌سازی انجام دهد.

انتهای پیام

نظر شما