شناسهٔ خبر: 54950191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرواز ۴۵ پهپاد در اراضی کشاورزی مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال با توجه به اینکه سال دانش بنیان نامگذاری شده است باید از تکنولوژی‌های نوین استفاده کنیم و برای نمونه بیش از ۴۵ پهپاد را در اراضی کشاورزی به پرواز درآوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی عصر امروز در جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: تشکل‌های کشاورزی بازوان جهاد کشاورزی در انجام وظایف و تحقق سیاست‌ها هستند.

وی ادامه داد: استمرار تولید با فعالیت و حضور پررنگ تشکل‌های کشاورزی تضمین می‌شود و بخش کشاورزی نیازمند همکاری اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و شرایط سختی هم پیش رو داریم چراکه دنیا درگیر جنگ غذا شده است و حفظ امنیت غذایی برعهده جهاد کشاورزی است.

وی بیان کرد: همه نگاه‌ها به جهاد کشاورزی دوخته شده و انتظارات از کشاورزی مازندران بسیار بالاست چراکه این استان قلب تپنده و سرآمد تولید محصولات کشاورزی کشور است.

عنایتی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با کمک صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی امکانپذیر است و این صندوق امید کشاورزی استان است.

وی با  بیان اینکه خدمات رسانی آسان با کمترین بروکراسی اداری از مهمترین وظایف صندوق است تا سرعت عمل در پرداخت تسهیلات داشته باشد و تشکل‌ها از خدمات بی منت آن برخوردار شوند، گفت: شفافیت در امور صندوق باید در دستور کار قرار گیرد و همه فعالیت‌های صندوق شفاف و واضح باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه تقویت صندوق از برنامه‌های محوری است تا بتواند خدمات‌دهی بهتری به بخش کشاورزی داشته باشد، ادامه داد: صندوق باید چتر حمایتی برای تولیدکنندگان استان باشد تا همه بهره‌برداران استان از خدمات آن بهره‌مند شوند.

عنایتی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه سال دانش بنیان نامگذاری شده است باید از تکنولوژی‌های نوین استفاده کنیم و برای نمونه بیش از ۴۵ پهپاد را در اراضی کشاورزی به پرواز درآوردیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ع

نظر شما