شناسهٔ خبر: 54949920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه کامیاران:

طلبه متعهد و تراز انقلاب، در معادلات جامعه تاثیرگذار است

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: طلبه متعهد و تراز انقلاب، همیشه در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی حضور دارد و در معادلات جامعه نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه کامیاران امروز در نشست بصیرتی با طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران، با بیان اینکه آموزش مبتنی بر تهذیب و اخلاق باشد، اظهار داشت: در مسیر آموزش همواره لازم است اخلاق‌مداری را مدنظر داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: آموزش و تهذیب، مکمل یکدیگر در حوزه‌ علمیه هستند و لذا طلابی که در این دو موضوع موفق باشند، در آینده نیز می‌توانند مبلغین و روحانیون تاثیرگذاری در جامعه باشند.

این استاد حوزه علمیه کردستان خاطر نشان کرد: مبحث دیگری که به عنوان یک مشکل و آفت در حوزه‌های علمیه گاها با آن روبرو هستیم، این است که برخی از طلاب خواسته یا ناخواسته در دوران تحصیل از جامعه دور می‌شوند، که این سبک به هیچ وجه در شأن و جایگاه حوزه انقلابی نیست.

حجت الاسلام حسینی افزود: طلبه متعهد و تراز انقلاب، همیشه در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی حضور دارد و در معادلات جامعه نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران تاکید کرد: انتظار ما از اساتید حوزه این است که طلاب را در دوران تحصیل به صورت کامل همراهی کنند و مسائل تهذیبی و آموزشی را به بهترین نحو ممکن به آنان آموزش دهند.

نظر شما