شناسهٔ خبر: 54949267 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

فراخوان جایزه زاگرس

دبیرکل ائتلاف ملی زاگرس نشینان طی صدور یک بیانیه فراخوان جایزه زاگرس را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سجاد جلیلیان دبیرکل ائتلاف ملی زاگرس نشینان گفت : جایزه زاگرس، همسو با سیره زندگی امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری، تمدن سازی و جامعه پردازی را زیبنده ی زاگرس نشینان دانا، مومن، کنش گر و با اراده ای دانسته که آرمان های انقلاب را پر انگیزه و با قدرت حفظ کرده و با صیانت و حراست  از کرامات انسانی خویش و جامعه در راستای محرومیت زدایی و توسعه  مناطق زاگرس نشین  و سربلندی ایران اسلامی جهادگرانه می کوشند.

دبیرکل ائتلاف ملی زاگرس نشینان در معرفی اولین جایزه زاگرس اینگونه عنوان کرد: این جایزه در نخستین سال برگزاری به عنوان یک حرکت جدی وسیع، سراسری و فراگیر در سطح ملی در راستای جریان سازی و مطالبه گر ی حقوق مردم شریف زاگرس نشین فعالیت دبیرخانه خود را آغار می نماید.

جلیلیان افزود : این نشان، سزاوار زاگرس نشینانی است که با صراحت، اقتدار و توانمندی در راستای مسئولیت اجتماعی خویش در 15 استان زاگرس نشین در حوزه های علم و پژوهش، اقتصاد و کار آفرینی، فرهنگ  و هنر، معنویت و سبک زندگی و جهاد و محرومیت زدایی گام برداشته اند.

 

اهداف جایزه زاگرس : 

1. ایجاد بستری جهت فهم عمیق و وثیق اندیشه‌ها و منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب

2. بسترسازی جهت تحقق راهبرد صحیح توزیع سرمایه های ملی در مناطق زاگرس نشین

3. کمک به سیاستگذاری صحیح و مطلوب در حوزه سرمایه اجتماعی- اقتصادی و زیست محیطی مناطق زاگرس نشین

4. جلب توجه صاحب‌نظران، محققان و مسؤولین نسبت به بازتعریف وظایف نهادهای مسؤول در توسعه مناطق زاگرس نشین

5.   فراهم‌سازی بسترمناسب برای تقدیر و انتقال دانش وتجربیات نخبگان با رویکرد شناسایی و بررسی ابعاد عوامل و مؤلفه‌های موثر بر حفظ و توسعه فرهنگ و دست‌آوردهای تمدنی اقوام و عشایر مناطق زاگرس نیشن در طول تاریخ  

6. افزایش کارآیی و اثربخشی فعالیتهای دستگاههای دخیل، نهادی ها غیر انتفاعی و انجمن های فعال حوزه مناطق زاگرس نشین با افزاریش مشارکت پذیری و هدفمند سازی برنامه ها 

IMG-20220705-WA0032

شرایط ثبت نام :

آخرین زمان ارسال آثار : 10 شهریور 1401

پیش از شروع ثبت نام به موارد ذیل دقت فرمایید:

شرایط ثبت نام

پیش از شروع ثبت نام به موارد ذیل دقت فرمایید:

• ثبت نام و ارسال مستندات و مدارک لازم ( شامل روزمه و طرح ) تنها از طریق وبسایت رسمی جایز و و پست الکترونیک رسمی  info@etelafmellizagros.com    قابل پذیرش است. ارسال و دریافت هرگونه  اطلاعاتی با استفاده از شبکه‌های مجازی (رسمی/غیررسمی) مجاز نمی‌باشد و دبیرخانه مسیولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

• شرکت در این جایزه برای زاگرس نشینان رایگان است.

• دبیرخانه‌ی جایزه از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری در سایت جایزه، معذور است .

• تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی ‌نشده بر عهده دبیرخانه جایزه است.

• دبیرخانه تنها آثاری را می پذیرد که مشمول رویکردی نوآورانه و اجتماعی نسبت به محورها و اهداف جایزه باشند.

• آثاری پذیرفته خواهد شد که در بازه زمانی سه سال گذشته صورت گرفته باشد و افراد شرکت کننده در قید حیات باشند.

• هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۲ اثر ثبت نماید.

• امکان ثبت نام فرد یا افراد گروه توسط فرد دیگر با قبول مسئولیت بلامانع است.

• شرکت یا کسب رتبه در رویدادهای دیگر برای شرکت در جایزه بلامانع می‌باشد.

• ثبت نام در جایزه و ارسال اثر به منزله اعلام مالکیت معنوی نوآوری توسط شرکت کننده می‌باشد. و در صورت اثبات خلاف این امر، عواقب حقوقی و جزایی آن برعهده شرکت کننده خواهد بود. و دبیرخانه جایزه در هر مرحله می‌تواند آثار را ار روند داوری خارج کند.

• ثبت نام جایزه به معنای پذیرش همه قوانین و منوط به داشتن تمامی شرایط  مندرج در لینک … می‌باشد و دبیرخانه مجاز است در تمام مراحل ارزیابی، آثار شرکت‌کنندگانی که قوانین را رعایت نکرده‌اند، حذف نماید.

• دبیرخانه جایزه حق استفاده از آثار با ذکر نام فردا/افراد تولید کننده اثر برای چاپ در کتاب، بروشور، لوح فشرده، نمایشگاه، انتشارات و موارد تبلیغاتی مربوط به جایزه برای خود محفوظ می‌دارد.

• آثار ارسال شده می بایست ۲۵ درصد از امتیاز کل شاخص خلاقیت و نوآوری را در مرحله دوم ارزیابی تخصصی اخذ کرده باشند. در غیر این صورت امکان ورود به مرحله داوری پایانی  را نخواهند داشت.

 

فرایند ثبت نام و داوری :

فرد یا افراد متقاضی مشمول ، جهت شرکت در جایزه زاگرس ، جهت ثبت نام، احراز هویت و بارگذاری مستندات تنها از سامانه اختصاصی اعلامی جایزه به آدرس https://etelafmellizagros.com  اقدام نماید.

 

مستندات ارسال شده به دبیرخانه در سه مرحله ارزیابی و داوری می‌شوند.

روند داوری:

• مرحله اول: اوراق هویتی و مستندات توسط دبیرخانه مرکزی مطابق با قوانین عمومی جایزه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورت تکمیل مدارک به مرحله بعد ارسال می‌گردد.

• مرحله دوم: کارگروه‌های تخصصی بنابر شاخص‌های مصوب دبیرخانه مرکزی صلاحیت عمومی و تخصصی متقاضیان را بررسی کرده و در صورت اخذ حد نصاب امتیاز تعیین شده به مرحله داوری پایانی ارسال می‌نمایند.

• مرحله نهایی: یک هیئت تخصصی متشکل از حداقل سه نفر بنابر شاخص‌های مصوب دبیرخانه مرکزی سه نفر را بر اساس بالاترین امتیاز انتخاب می‌نمایند.


 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما