شناسهٔ خبر: 54949162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیدوارم قهرمان لیگ برتر شویم

زنوزی: بردیف سالها در تراکتور خواهد ماند

مالک باشگاه تراکتور در مراسم معارفه بردیف گفت که هدف این تیم قهرمانی لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در سالن کنفرانس خبری مجموعه بنیان دیزل صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

* تراکتور یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیاست 
محمدرضا زنوزی در مراسم معرفی قربان بردیف به اعضای تیم تراکتور، اظهار داشت: به اعضای کادرفنی و بازیکنان جدید خیر مقدم می‌گویم. تراکتور یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرهوادار ایران و آسیاست.

* رفاقت خوبی با خطیر و سهرابی دارم
وی ادامه داد: باتوجه به سوابق آقای بردیف در فوتبال اروپا و روسیه، پذیرفتن پیشنهاد همکاری تراکتور توسط ایشان یک افتخار برای ماست. خوشبختانه باتوجه به رفاقت چندین ساله با من و تلاش آقایان خطیر و سهرابی، آقای بردیف به تراکتور آمد و ان‌شالله سال‌ها از خدمات ایشان استفاده خواهیم کرد.

* بردیف نیازی به تعریف و تمجید من ندارد
وی افزود: نتایج تیم‌های تحت هدایت آقای بردیف بر همگان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید ما نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کمی نبوده و این موفقیت‌ها از دست بزرگمردی همچون بردیف بر می‌آید. از آقای بردیف و همکارانش بابت پذیرش پیشنهاد تراکتور تشکر می‌کنم.

* آقای بردیف؛ شما مرد بزرگی هستید 
زنوری خطاب به بردیف، گفت: تراکتور تیم بزرگی بوده و انتظار هواداران از شما زیاد است. می‌دانیم مرد بزرگی هستید و کار بزرگ را بزرگمردها انجام می‌دهند.

* باید یکدل باشیم تا قهرمان لیگ شویم
وی ادامه داد: بنده از تمامی ارکان باشگاه می‌خواهم که همدل و هم‌صدا باشند تا به هدف بزرگ تراکتور که قهرمانی در لیگ برتر است، دست یابیم. این کار امکان‌پذیر هست.

* به بردیف قول دادم بازیکنانی که بخواهد؛ بخریم
مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه خبرهای خوبی برای هواداران دارم، اظهار داشت: آقای بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به ایشان قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد. مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر آقای بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آتی به نتیجه ختم خواهد شد، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد.

* امسال به موفقیت خواهیم رسید
وی با بیان اینکه بازیکنان جدید تا زمان اردو به تیم اضافه می‌شوند، بیان کرد: مذاکره با چند بازیکن داخلی در حال انجام بوده و ان‌شالله به توافق دست یابند و امسال به موفقیت برسیم.

* انتظار دارم تیم نتایج خوبی بگیرد
زنوزی با بیان اینکه تراکتور بعد از قهرمانی در جام حذفی بنا به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران اعلام می‌کنم که تراکتور به روزهای خوبش بازگشته و انتظارم از اعضای تیم این است که با کسب نتایج خوب من را به‌عنوان یک هوادار و تمامی هواداران را خوشحال کنند.

* شخصیت بزرگ بردیف را هنوز نشناختم
وی با تاکید بر اینکه آقای بردیف انسان بزرگی است، توضیح داد: روز به روز به این نتیجه می‌رسم که هنوز شخصیت بزرگ ایشان را به‌طور کامل نشناخته‌ام. انسان بزرگی از نظر اخلاقی و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است.

* به هرچیزی که خواستم رسیدم
مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: امیدوارم همگی به هدفمان دست یافته و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و من در زندگی شخصی به هر چیزی که از خدا خواسته‌‌ام، دست یافته‌ام. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که لازمه رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش است.

نظر شما