شناسهٔ خبر: 54949097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تایرل مالاسیا:

با تمام وجود برای یونایتد بازی خواهم کرد

تایرل مالاسیا، مدافع جوان و جدید منچستریونایتد رویاهای بزرگی در این باشگاه در سر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز از اولین خرید تابستانی خود رونمایی کرد و تایرل مالاسیا، مدافع جوان و کناری فاینورد با قراردادی چهار ساله به ارزش 15 میلیون یورو راهی اولدترافورد شد. حالا تایرل مالاسیا در اولین مصاحبه خود مدعی شد سبک کار اریک تن هاخ را به‌خوبی می‌شناسد و از انتقال به این باشگاه بزرگ و پرافتخار خیلی خوشحال است.

تایرل مالاسیا گفت: "انتقال به باشگاهی مانند منچستریونایتد برای من یک احساس باورنکردنی و فوق العاده است. این انتقال یک فصل جدید در دوران حرفه‌ای من است. حالا در یک لیگ جدید با هم‌تیمی‌های جدید و یک سرمربی فوق العاده به نام اریک تن هاخ که ما را رهبری می‌کند، بازی خواهم کرد. من از بازی مقابل تیم‌های تحت هدایت این سرمربی در لیگ هلند می‌دانم که اریک تن هاخ چه ویژگی‌هایی داشته و از بازیکنان خود چه می‌خواهد. همچنین به خوبی می‌دانم هنوز جوان هستم و باید به روند پیشرفت خود ادامه دهم. 

اما من می‌توانم به هواداران یونایتد قول بدهم که هر بار که پیراهن قرمز را بپوشم با تمام توان در زمین برای این تیم حاضر خواهم شد. من همیشه از فاینورد به‌خاطر همه کمک‌هایی که به من و خانواده‌ام کرده‌اند؛ برای همیشه سپاسگزار خواهم بود. اگر آنها نبودند، رسیدن به هیچ‌کدام از این اهداف نیز برای من ممکن نبود. اکنون آماده هستم تا روی اتفاقات آینده با لباس یونایتد تمرکز کنم و به باشگاه جدیدم کمک کنم تا در سال‌های پیش رو به موفقیت برسد."

نظر شما