شناسهٔ خبر: 54949014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار خمام‌ خواستار تسریع در استقرار ادارات شد

خبرگزاری شبستان:جوشن با بیان اینکه تنها ۵۰ درصد ادارات در شهرستان خمام مستقر شده اند گفت : اولین قدم برای رشد این شهرستان را استقرار ادارات است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از رشت، «اسفندیار جوشن» عصر (سه شنبه، ۱۴ تیر) در نشست خبری اظهار داشت: با گذشت زمان و علیرغم پیگیری های فرمانداری تنها ۵۰ درصد ادارات در خمام مسقر هستند. 

 

فرماندار خمام به پیگیری ها و مکاتبات انجام‌ شده فرماندار قبلی و فعلی اشاره کرد و افزود: معضلات و مشکلات این شهرستان احصا شده و اولین قدم برای رشد استقرار ادارات است.


ویتصریح کرد: ما با اداره ای مشکل خاصی نداریم و این شهرستان دارای پتانسیل و قابلیت زیادی است که می تواند نمو یافته و شکوفا شود.


فرماندار خمام متذکر شد: وقتی عنوان می کنیم مردم ولی نعمت ما هستند باید در عمل ثابت کنیم و برای توسعه متوازن شهرستان گام برداریم.



وی تاکید کرد: استقرار ادارات صمت برای حل مشکلات اصناف شهرستان و محیط زیست و منابع طبیعی به دلیل مجاورت با تالاب انزلی و جنگل فتاتو لازم و ضروریست. این شهرستان حدود ۶۰ هزار دارد اما جمعیت متولی فرهنگی ندارد.

 

جوشن افزود: برخی ادارات نیز علی رغم پیگیری های انجام شده فاقد چارت سازمانی هستند. در این شهرستان باید ادارات هلال احمر، تعزیرات ، فنی و حرفه ای، اوقاف، بهزیستی، جهاد کشاورزی و ... استقرار یابند.

 


وی اظهار داشت: بزودی مژده شهر شدن چوکام که قابلیت و پتانسیل لازم را داشته و به امضای استاندار و وزارت کشور نیز رسیده است را به مردم می دهیم.


وی خمام را خاستگاه برنج اعلام کرد که می بایست ثبت شود و خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات مردم نصب المان برنج بعنوان یکی از نمادهای این شهر است که با توجه به بلاتکیلف ماندن وضعیت کمربندی طی ۲ دهه اخیر در بروکرارسی های اداری این موضوع کلاف سردرگمی شده که تا وزارت خانه رسیده است 

پایان پیام/707

نظر شما