شناسهٔ خبر: 54948876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در محوطه قلعه تاریخی فلک الافلاک

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب در قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: در هفته عفاف و حجاب برنامه های فرهنگی متعددی به همت بانوان طلبه در مناطق شهری و روستایی استان اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره استانی «عفاف و حجاب در اندیشه شهدا» خبر داد و افزود: این جشنواره استانی با تولید محتوای آثار انیمیشن، موشن و اینفوگرافی با محوریت عفاف و حجاب، به همت خواهران طلبه برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در محوطه قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه مبلغان به سؤالات و شبهات بانوان در خصوص عفاف و حجاب پاسخ خواهند داد.

عزیزی برپایی ایستگاه های عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهرهای لرستان، تجلیل از بانوان شاخص و نمونه حوزوی، تبلیغ میدانی بانوان مبلغه در سطح شهر برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین پاسخ به شبهات عفاف و حجاب در گروه های مجازی را از دیگر برنامه های برشمرد و گفت: این برنامه ها با حضور خودجوش بانوان فعال برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هفته عفاف و حجاب ۲۱ تیرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما