شناسهٔ خبر: 54948507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بادامکی: جای خالی نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود/ فضای مجازی تاثیر مستقیم روی تیم‌ها دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود. رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک خصوصیات نورالهی را ندارند.

صاحب‌خبر -

حسین بادامکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی داشت، اما تغییرات مدیریتی در اوایل فصل گذشته به این تیم ضربه زد. در ابتدای فصل گذشته بازیکنان زیادی از دست داد و بازیکنانی که جایگزین شدند، نتوانستند تاثیرگذار باشند. قهر و آشتی‌ها به تیم ضربه زد و مشخص بود که مشکلات درون‌تیمی پرسپولیس زیاد است، وگرنه پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد.

وی ادامه داد: تیمی که ۶۳ امتیاز گرفت، تا این اندازه لایق انتقاد نبود. در حال حاضر رده سنی فضای مجازی ما زیر ۲۰ سال است و همه احساسی نظر می‌دهند. پرسپولیس اگر در دربی پیروز می‌شد، قطعا قهرمان بود. این هجمه‌ها و انتقادات، بی‌رحمانه و ناجوانمردانه است.

بادامکی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند تجربه بالایی دارند و می‌توانند در بازی‌های فصل آینده به پرسپولیس کمک کنند. البته از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و باید منتظر شروع فصل باشیم و عملکرد بازیکنان را ببینیم، ولی هواداران امیدوارند خریدهای پرسپولیس بتواند شرایط متفاوتی را برای این تیم رقم بزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به تغییر و تحولات تابستانی در کادرفنی پرسپولیس گفت: از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مشخص بود که از جدایی کادر خود ناراضی است، اما فضای مجازی کار خود را می‌کند. استقلال در چند فصل گذشته با وجود اینکه تیم خوبی داشت، به دلیل تاثیر منفی فضای مجازی ننتوانست تایج خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: فضای مجازی باعث شده برخی از پیشکسوتان هر ۲ تیم از محبوبیت استقلال و پرسپولیس استفاده کرده و با نشان دادن تعصب خود لایک و فالوور بگیرند. مردم و هواداران این آدم‌ها و این کارها را شناخته‌اند و نباید گول بخورند. اینکه در جهت حمایت از باشگاه از احساسات هواداران سوءاستفاده کنیم، فقط باشگاه را زیر سوال برده‌ایم. اگر بتوانیم احساسات خود را کنترل کنیم، کار به بیانیه دادن و استوری گذاشتن علیه دیگران نمی‌رسد.

بادامکی افزود: خریدهای پرسپولیس تاکنون خوب بوده‌اند. جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود. رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک خصوصیات نورالهی را ندارند. در فوتبال ایران بازیکن پست ۱۰ که همانند علی کریمی اضافه شود و گلزنی کند، انگشت‌شمار است. نورالهی تقریبا این کار را در پرسپولیس انجام می‌داد. پرسپولیس در فصل گذشته چنین بازیکنی نداشت، شاید سروش رفیعی بتواند در فصل آتی این کار را انجام دهد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد تا مشکل گل نزدن در فصل گذشته را حل کند. در خط هافبک هم آنها هیچ‌وقت نتوانستند بعد از جدایی احمد نوراللهی جای این بازیکن را پر کنند، ولی امیدوارم با آمدن سروش رفیعی وضعیت خط هافبک پرسپولیس با تغییرات مثبتی مواجه شود. بازیکنانی که اضافه شده‌اند پتانسیل خوبی دارند، اما پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است و بازی در این تیم سخت‌تر است. بازیکن در پرسپولیس کارایی قبلی خود را ندارد. این بازیکنان همانند فرجی و نعمتی باید به بازی در پرسپولیس عادت کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

بادامکی در خصوص اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادرفنی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهتر بود سیدجلال حسینی باز هم در لیست بازیکنان بماند و این فصل هم به تیم کمک کند. سیدجلال یکی از بازیکنان تکرارنشدنی فوتبال ایران است که آمار موفقیت‌هایش گویای توانمندی اوست. به نظرم حضور سیدجلال به‌عنوان بازیکن در کنار تیم همیشه تاثیرات مثبتی داشته است. قرار نیست بازیکن ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشته‌باشد. ذات حضور سیدجلال در جمع بازیکنان نعمت بود.

نظر شما