شناسهٔ خبر: 54948498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نقل و انتقالات منچستریونایتد؛

تایرل مالاسیا به منچستریونایتد پیوست/ غیبت ادامه دار رونالدو در تمرینات/ علاقه تن هاخ به جذب لیساندرو مارتینز

صاحب‌خبر -
تایرل مالاسیا به منچستریونایتد پیوست/ غیبت ادامه دار رونالدو در تمرینات/ علاقه تن هاخ به جذب لیساندرو مارتینز
خبرگزاری آریا- مدافع چپ 22 ساله هلندی فاینورد در انتقالی دائمی راهی منچستریونایتد شد.
به گزارش آریا، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، تایرل مالاسیا با عقد قراردادی چهار ساله تا تابستان 2026 به این باشگاه پیوست. در قرارداد مالاسیا با منچستریونایتد، امکان تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر نیز وجود دارد. به گزارش فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد بابت جذب این مدافع هلندی مبلغ 15 میلیون یورو ثابت به علاوه 2 میلیون یورو پاداش به فاینورد پرداخت کرده است. تایرل مالاسیا اولین خرید تابستانی منچستریونایتد و اولین خرید اریک تن هاخ در این باشگاه است.
از طرفی تمرینات منچستریونایتد شروع شده اما کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره 37 ساله شیاطین سرخ روز گذشته بنا به دلایل خانوادگی در تمرینات این تیم حضور نیافت. به گزارش اسکای اسپورتس، رونالدو امروز هم به همان دلیل در تمرینات منچستریونایتد شرکت نخواهد کرد و کادرفنی شیاطین سرخ نمی‌دانند آیا قرار است او روز جمعه همراه تیم در تور پیش‌فصل تایلند و استرالیا حضور یابد یا نه. خواسته رونالدو جدایی از منچستریونایتد است اما شیاطین سرخ، با خواسته او مخالف هستند.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد مورد توجه چلسی و تاد بولی قرار گرفته است. به گزارش دیوید اورنشتاین از اتلتیک، پس از این که کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که خواهان جدایی است، چلسی به جذب این فوق ستاره فکر می کند. کریستیانو رونالدو تا تابستان 2023 با شیاطین سرخ قرارداد دارد و در نتیجه منچستریونایتد اصرار دارد که این بازیکن فروشی نیست و تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند. با این حال رونالدو به صورت آشکارا و جدی تمایل خود برای جدایی را ابراز کرده و حتی در تمرینات پیش فصل نیز حضور نیافته است، هر چند علت آن دلایل خانوادگی مطرح شده است. تاد بولی، مالک جدید چلسی به جذب کریستیانو رونالدو علاقه دارد و مذاکراتی با ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن 37 ساله داشته است. توماس توخل این فوق ستاره پرتغالی را تحسین می کند اما هنوز مشخص نیست که جذب و اضافه شدن او به ترکیب تیم خود را تایید می کند یا خیر. نظر توماس توخل در نقل و انتقالات چلسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کریستیانو رونالدو مایل است برای پیوستن به تیمی که در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور دارد، مقدار قابل توجهی از دستمزدش را کاهش دهد. او در حال حاضر بیش از 500 هزار پوند دستمزد می گیرد که به گفته برخی منابع، این مبلغ به بیش از 700 هزار پوند نیز می رسد؛ رونالدو مایل است این مبلغ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، به خصوص پس از اینکه در نتیجه تلا‌ش‌های اولیه او برای جدایی، تیمی برای جذب او دست‌به کار نشد. 
اکثر باشگاه‌هایی که نیم‌نگاهی به جذب رونالدو دارند، توانایی پرداخت دستمزد و هزینه‌های جذب فوق‌ستاره پرتغالی را نداشته و علاوه بر آن، در سازش رونالدو با سبک بازی تیمشان نیز تردید دارند، با این حال، تمایل این بازیکن 37 ساله برای به چالش کشیدن لیگ قهرمانان در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای‌اش، به قدری است که حاضر است برای رفتن به باشگاهی که این شانس را به او می‌دهد، سازش‌های مهمی انجام دهد. با وجود تمام بحث‌هایی که در مورد رابطه با منچستریونایتد وجود دارد، رونالدو نمی‌خواهد به سراغ رقبای این تیم برود، اگرچه باید دید در صورت تبدیل شدن به یک گزینه، باشگاه چگونه احتمال انتقال او به چلسی را در نظر خواهد گرفت.
پائولو دیبالا ستاره سابق یوونتوس شروع به بررسی پیشنهادات خارج از ایتالیا کرده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر اخیرا انتقال دیبالا را به حالت تعلیق درآورده است. نراتزوری می‌خواهد با فروش بازیکنانش فضای مالی لازم برای انتقال دیبالا را ایجاد کند. میلان، رم و ناپولی هم به جذب دیبالا علاقه نشان داده‌اند اما تاکنون هیچ پیشنهادی به دست دیبالا از سوی آن‌ها نرسیده است. همچنین اخیرا نام این بازیکن آرژانتینی به تیم تازه صعود کرده مونتزا نیز مرتبط شده است. در این شرایط دیبالا شروع به بررسی پیشنهاداتش از اسپانیا و انگلیس کرده است. گفته می‌شود که آرسنال و منچستریونایتد در مورد شرایط جذب این بازیکن پرس و جو‌هایی کرده‌اند. از اسپانیا نیز اتلتیکو مادرید با این بازیکن ارتباط برقرار کرده است.
اریک تن هاخ می‌خواهد که منچستریونایتد هر چه زودتر لیساندرو مارتینز را به خدمت بگیرد. به گزارش فابریتزیو رومانو، اریک تن هاخ می‌خواهد که منچستریونایتد در انتقال لیساندرو مارتینز سریع عمل کند. این مربی هلندی به شدت خواهان حضور او در تیمش است. تن هاخ بعد از جذب تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن خواهان جذب مارتینز است. خود این بازیکن آرژانتینی نیز برای ترک آژاکس به این باشگاه فشار می‌آورد و این موضوع کاملا مشخص است. در این میان نیز آرسنال هنوز در رقابت برای جذب لیساندرو مارتینز حضور دارد و روی انتقال او کار می‌کند.

نظر شما