شناسهٔ خبر: 54947826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مالاسیا پس از انتقال رسمی به منچستریونایتد: به هواداران قول می‌دهم با تمام وجودم بجنگم

باشگاه منچستریونایتد تایرل مالاسیا را به‌صورت رسمی به‌عنوان بازیکن جدید شیاطین سرخ معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه منچستریونایتد، تایرل مالاسیا به‌صورت رسمی به جمع شاگردان اریک تن‌هاخ پیوست.

این مدافع هلندی که تا پیش از این برای فاینورد توپ می‌زد و 136 بازی هم برای این تیم انجام داده بود، با شیاطین سرخ قراردادی چهار ساله امضا کرده است که تا سی‌ام ژوئن سال 2026 اعتبار دارد.

مالاسیا که در تمامی رده‌های سنی برای هلند بازی کرده است، پنج بازی ملی نیز برای لاله‌ها انجام داده که در تمام آنها از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشته است.

این بازیکن 22 ساله که گفته می‌شود رقم قراردادش 13 میلیون پوند است، پس از امضای قراردادش به سایت باشگاه گفت: پیوستن به منچستریونایتد احساسی باورنکردنی دارد. این جابه‌جایی برای من یک فصل جدید است، یک لیگ جدید با هم‌تیمی‌های جدید و یک مربی فوق‌العاده. من با تجربه‌ای که از بازی مقابل تیم‌های او در اردویژه دارم، می‌شناسمش و می‌دانم که چه مربی توانایی‌ است و از بازیکنانش چه می‌خواهد. من بازیکنی جوان هستم و باید به پیشرفتم ادامه دهم. با این وجود می‌توانم به هواداران منچستریونایتد قول بدهم که هر باری که پیراهن قرمز را به تن کنم با تمام توانم خواهم جنگید. همیشه قدردان فاینورد خواهم بود، چون این باشگاه در حق من و خانواده‌ام لطف‌های زیادی داشته است. هیچ‌کدام از این اتفاقات بدون این باشگاه امکانپذیر نبود. اکنون آماده‌ام که با منچستریونایتد روی آینده تمرکز و به هم‌تیمی‌های جدیدم برای به دست آوردن افتخاراتی جدید کمک کنم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما