شناسهٔ خبر: 54947778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محموله لوازم آرایشی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد توحیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل یکی از محورهای مواصلاتی مهاباد به یک دستگاه خودرو پیکان آردی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مذکور، ۴۸۱ قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، اوایل هفته جاری نیز یک محموله سوخت قاچاق به میزان ۳۲ هزار لیتر با تلاش ماموران پلیس آگاهی به ارزش هشت میلیارد ریال در مهاباد کشف و ضبط شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان است.

مهاباد دارای سه کلانتری است و سالانه افزون بر ده ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می شود.

نظر شما