شناسهٔ خبر: 54947735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار اصحاب رسانه به مناسبت روز قلم؛

سپاه هیچ نقشی در انتصابات ندارد/پیوند قلم با عاشورا جامعه را آگاه و پویا می سازد

سردار آتانی در دیدار اصحاب رسانه گفت: در انتصابات وارد نخواهیم شد. ماندگار ترین سند امام راحل وصیت نامه الهی سیاسی ایشان است و خدمت خود را با اولویت بندی شروع کردیم.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ظهر امروز به همت بسیج رسانه استان قزوین و به مناسبت روز قلم، اصحاب رسانه استان با سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سردار رفیعی اتانی در این دیدار بیان کرد: یکسال از حضور بنده و انجام وظیفه محوله می گذرد و طی این یکسال رسانه ها و خبرنگاران در قزوین نقد منصفانه و زبان گویای مردم برای انتقال به مسئولان بودند. ما صداقت، نقدهای منصفانه و‌دقت را در رسانه های قزوین دیدیم.

وی گفت: شما زیان صادق جامعه هستید لذا به جای تخریب مسوولان، از آنها نقدهای منصفانه داشته باشید و آنها را در انجام مسوولیت هایشان کمک و یاری کنید.

سردار آنانی اظهار کرد: ما با هم و در کنار هم زیبا و افتخارآفرین هستیم و تیم آماده ای هستیم که باید تمام ظرفیت های خودمان را پای کار بیاوریم و یاران ذخیره زیادی داریم که آمادگی دارند پای میدان باشند و لذا باید کاری کنیم کسانی که بیرون گود هستند و آماده و پرانرژی و توان فکری بالا دارند را وارد میدان کنیم و امسال شما رسانه ها عزم خود را جزم کنید که این ذخیره ها را پای میدان انقلاب بیاورید و مستطیل بزرگ انقلاب اسلامی را محافظت نمایید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: به همه اختیار بدهیم در مستطیل سبز انقلاب نقش آفرینی کنند. همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا اهل قلم به بزرگترین قیام عالم بپردازند و زیبایی های این قیام بزرگ را از زوایای مختلف ترسیم نمایند. پیوند قلم و عاشورای، خالق قلم عاشورایی است و امام حسین(ع) بزرگترین نگارنده عشق با قلم عاشورایی در جهان است.

وی افزود: در مورد شورای فرهنگ عمومی دغدغه داشتیم و پیشگام شدیم تا موارد درخواست شما را پیگیری و اشتراکات خودمان را تقویت کنیم. اخلاق شاخصه اصلی مسئولان است و این شاخصه مهم خدمت بی منت باید از همه مسئولان مطالبه شود.

سپاه فرزند انقلاب و در خدمت مردم است

سردار آتانی در پاسخ به برخی سوالات مبنی بر ارتباط سپاه با جریان های سیاسی تصریح کرد: درب سپاه به روی همه اقشار و احزاب باز بوده و این مصداق را در کنار شما در عمل ثابت کردیم. سپاه در خدمت فرد نیست بلکه برای انقلاب و مردم کار می کند. در راستای دغدغه مردم، مسئولان شهری را بابت امنیت غذایی خواستیم و در جلسه به شدت مطالبه گری کردیم، باید جلوی خروج محصولات کشاورزی و غذایی را از استان قزوین بگیریم تا مردم دچار مشکل معیشت و کمبود کالا نشوند.

۴۸۳ میلیارد تومان خدمات مختلف به مردم ارائه شده است

وی تصریح کرد: امروز ۴۸۳ میلیارد تومان کمک های مختلف و خدمات به مردم ارائه دادیم. رسانه نباید فقط در دفتر حضور داشته باشد بلکه بنا به نوع خدمت، باید به منابع خبری دسترسی داشته و از همه امور آگاه باشد.

سردار آتانی یادآور شد: رسانه ها با تفاوت در قلم و جریان زیبا، همه باید ذیل مکتب امام حسین(ع) باشند و در اولین جلسه به انتقادات شما رسیدگی و مشکلات مرتفع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: اینکه اوضاع اقتصادی و معیشت مملکت دچار مشکلات اساسی بوده درست است و رهبر انقلاب در گزارش ۱۴۰۰ فرمودند: روزهای سختی بر ما گذشت اما دغدغه من معیشت مردم است. اگر در پست مدیریت، کسی پاسخگو نباشد خیانت کرده است و امروز دولت جراحی بزرگ انجام داده و طبق نظر سنجی که ما با بسیج انجام دادیم اعتراضات به خاطر معیشت است و برای تقابل با نظام نیست.

وی اضافه کرد: برخی از افراد تا وضعیت شلوغ می شود با خارج از کشور و دشمنان مرتبط می شوند، هرگز اجازه نخواهیم داد که این افراد وارد شوند و به کشور و امنیت آسیب بزنند.

تحویل ۴۰۰ واحد مسکن محرومان تا خرداد ۱۴۰۲

سردار آتانی افزود: در حوزه مسئولیت سپاه می گوبم ما مسئول خط کشی بین مردم نیستیم و در انتصابات وارد نخواهیم شد. ماندگارترین سند امام راحل وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره) است و خدمت خود را با اولویت بندی شروع کردیم.

وی در پایان در راستای کمک به محرومان و مستضعفان گفت: در کنار بهزیستی و کمیته امداد ۴۰۰ واحد مسکن در خرداد ۱۴۰۲ تحویل می دهیم و بیش از ۳ هزار نفر در استان در وضعیت بحرانی مسکن یا بی خانمان هستند و ما به دنبال رفع چهره فقر از استان هستیم و کسانی که معیشت را بهانه ای برای تاختن به انقلاب می دانند به دنبال انفجار در جای دیگر هستند و سپاه پاسداران هرگز به آنها اجازه عرض اندام نمی دهد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما