شناسهٔ خبر: 54947590 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازدید وزیر کشور از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل

وزیر کشور از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی در نمایشگاه شهر هوشمند ایران از سامانه هوشمند مدیریت ناوگان حمل و نقل اتحادیه اتوبوسرانی های شهری، از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل به عنوان یکی از طرح‌های نوین فناورانه و تجهیز شده شهری بازدید کرد.

وزیر کشور در این بازدید ضمن خشنودی از توانمندی‌های موجود در کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل شهری، بر توسعه سیستم‌های هوشمند مدیریت حمل و نقل و افزایش استفاده از خودروهای برقی در ناوگان عمومی کشور تأکید و این اقدام را برای آینده کشور مهم و حیاتی ارزیابی کرد.

پیش تر نیز، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با حضور در شرکت سایپادیزل و بازدید از اتوبوس‌های این شرکت، محصولات مسافری ارائه شده توسط سایپادیزل را مناسب نیاز جامعه و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ارزیابی کرده بود.

در همین رابطه، اتوبوس‌های برقی و دیزلی ارائه شده توسط شرکت سایپادیزل به منظور بررسی‌های فنی بیشتر و انجام آزمون‌های تخصصی در خطوط مختلف اتوبوسرانی شهر تهران مورد ارزیابی و تجزیه تحلیل قرار گرفته تا در صورت تأیید نهایی، تأمین اعتبار لازم صورت گرفته و مجوز استفاده از این محصولات در ناوگان حمل و نقل درون شهری سراسر کشور صادر شود.

گفتنی است، سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران که به منظور نمایش دستاوردهای کشور در زمینه مدیریت شهری نوین و هوشمند از ۱۲ لغایت ۱۴ تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، میزبان ۲۳۰ سازمان، شرکت دانش بنیان و استارت آپ ها و هیئت‌هایی از کشورهای ترکیه، فلسطین، پاکستان، نیجریه، نیکاراگوئه، رومانی، استرالیا و کانادا بود.

انتهای پیام/

نظر شما