شناسهٔ خبر: 54947230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به انتخاب گالتیه افتخار می‌کنیم؛

ناصر الخلیفی: هرگز با زیدان مذاکره نکردیم

ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن ژرمن تاکید کرد آنها با زین الدین زیدان مذاکره‌ای نداشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امروز بالاخره شایعات در مورد نیمکت پاری‌سن ژرمن به حقیقت منجر شد و کریستوف گالتیه به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه کار خود را آغاز کرد. ناصر الخلیفی، رئیس متمول باشگاه در اولین نشست در کنار این سرمربی فرانسوی حضور یافته و مدعی شد کریستوف گالتیه در هر تیمی که بوده کارنامه درخشانی بر جای گذاشته است.

ناصر الخلیفی گفت: "از امروز دوران جدیدی را با اهداف تازه و انگیزه‌ای جدید آغاز می‌کنیم. ما از نزدیک شرایط کار گالتیه را در دوران حرفه‌ای او در سن اتین، لیل و نیس دنبال کرده‌ایم. ما خوشحال و مفتخریم که یک فرانسوی سرمربی پاری‌سن ژرمن شده است. همچنین بسیار خوشحالیم که از حضور کریستوف در خانواده پاری‌سن ژرمن استقبال می‌کنیم. عملکرد او قابل تحسین بوده و گالتیه در تمام باشگاه‌هایی که کار کرده، موفق بوده است. موفقیت او بر اساس شخصیتی استثنایی رقم خورده است.

باز هم که یک مربی اهل مارسی در راس باشگاه است، این‌طور نیست؟ (می‌خندد) همان‌طور که در گذشته در مصاحبه‌ای گفته بودم ،هرگز با زیزو صحبت نکردیم. با تمام احترامی که برای او قائل هستم، هرگز با او مذاکره نکردیم. امروز کریستوف گالتیه اینجاست و ما خیلی خوشحالیم. من واقعا زیدان را به‌عنوان بازیکن و مربی دوست دارم، اما گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن شده و او هدف شماره یک ما بود. از روز اول ما کریستوف را می‌خواستیم. 

امیدوارم این آخرین سوال در مورد این موضوع باشد. ما به کریستوف گالتیه ایمان داریم و برای ما بسیار مهم است که همه به قوانین احترام بگذارند. همه باید به بودن در پاری‌سن ژرمن افتخار کنند و برای ما هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست. همچنین هر بازیکنی که به باشگاه احترام نگذارد کنار گذاشته می‌شود."

نظر شما